zilladude's banshee !

Ben je bezig met een project ? Laat ons meegenieten !
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

tnx !

daarstraks nog wat foto's getrokken
daarna ook even naar quadcentrale geweest, groter voorste tandwiel gaan halen en zo een plastiek renieuw kit want me broer zijne hond heeft zitten krabben op men kappen gvd !

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

voila dat zijn ze
straks men tandwiel eens zetten en de kappen eens renieuwen :)
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

toch een wreed machien zunne :duimhoog:

Laat eens weten hoe die plastiek renewkit werkt, want ik zit ook met wat krassen van te gaan crossen :|
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
Tom#11
Quad Master
Quad Master

Bericht door Tom#11 »

Mooie foto's, en heerlijke quad
kane
Quad Master
Quad Master
Contacteer:

Bericht door kane »

mooie quad !
myn site www.quadblast.tk

Stolenquads Europe
Quad gestolen? Onderneem NU actie!
http://www.stolenquads.eu
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

cyber die kit werkt goe vraag maar aan ICHE die heeft er ook zo 1 gekocht overlaatst :wink:
L crosser
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door L crosser »

ziet r goed uit :duimhoog:
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

die kit werkt idd redelijk goe , je ziet wel verschil tegenover het originele maar het blinkt terug mooi en de krassen zijn weg , 1 raad die ik je wil geven als je er aan begint , leg er na het schuren 1 laagje op en dan goed polieren met de staalwol dan terug een laageje en terug polieren enzo ...
want anders is het niet zo mooi , dat is wat ik nu voor heb , ik heb 4-5 lagen gelegd en dan pas gepolierd , nu zit er zo een beetje pluch enzo in

en tnx voor de leuke reacties :)

nu heb i kdus een probleemke , die van quadcentrale hebben me een fout tandwiel gegeven ! het past niet gvd ! nu kan ik in de week nog eens terug gaan ! gvd !
banshee power !

http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

zilladude schreef: en wiggelt meer maar bochtenwerk enzo gaat veel beter
Verklaar u nader wiggelen?
Vind dit een beetje elkaar tegen spreken maar is waarschijnlijk omdat ik het niet goed snap. :oops:
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

hij ligt harder , je voelt meer de slagen in de weg enzo... omdat het zo'n harde banden zijn wss
ook trekt hij zo van de ene kant naar de andere als ik wat snelheid neem of afrem + hij trilt meer ...
maar voor de rest gaat het driften door de bochten veel beter en het gewoon draaien ook
banshee power !

cyberdrone
Quadracer
Quadracer

Bericht door cyberdrone »

Ja ik heb ook zo mijn gedachten over de service bij de quadcentrale ..
"Dip me in chocolate and throw me to the lesbians"
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
KQ 450 Efi 4x4, 25" Maxxis Ceros , 2.3 Superwinch, EPI Clutchkit, colpin handguards, AXP skidplates
airwolf
Quad GOD
Quad GOD

Bericht door airwolf »

cyber deze quad komt nie van bij quadcentrale hoor :wink:
wij kopen daar nog enkel kleine zaakjes die we dringend nodig hebben ofzo meer niet :wink:
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

als ik eerlijk moet zijn he ! ik vind da die er vrij weinig van kennen , elke keer dat ik ga is er wel iemand anders achter dieje toog enzo ...

me broer is al een paar maand aant wachten op zen maier kappen , nu hebben ze de foute binne gekregen ofzoiets nu moeten ze weer opnieuw bestellen ! dat gaat wss weer eens zo lang duren !
banshee power !

cobby
Quadracer
Quadracer

Bericht door cobby »

zilladude schreef:hij ligt harder , je voelt meer de slagen in de weg enzo... omdat het zo'n harde banden zijn wss
ook trekt hij zo van de ene kant naar de andere als ik wat snelheid neem of afrem + hij trilt meer ...
maar voor de rest gaat het driften door de bochten veel beter en het gewoon draaien ook
Ok nu snap ik hem.
Maar dat gevoel verdwijnt door er veel mee te rijden omdat je dan goed gaat weten hoe hij gaat reageren op bepaalde situaties.
En dan ga je vanzelf zonder denken daar op inspelen.

Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
zilladude
Pro Quadrider
Pro Quadrider

Bericht door zilladude »

ja das wat ik ook denk , we zullen wel zien he :)
banshee power !

Mika
Quad Expert
Quad Expert

Bericht door Mika »

Stuurdemper doet veel met betrekking tot dat nerveuze stuurgedrag! Misschien je wielen ook eens uitlijnen of is dat al gebeurt?
Gesloten