tuning project raptor 700r
- yamahakoppel
- Quad GOD
@ dazoe is moeilijk om foto's te maken terwijl ik slaag krijg he maar zal u het resultaat wel eens vertellen
@ snowy ik zou ze laten liggen ja maar is echt geen zicht de warrior met die smalle velgen en breed vanachter
de achterste zijn 10" en de voorste 5" dus maar de helft
@ snowy ik zou ze laten liggen ja maar is echt geen zicht de warrior met die smalle velgen en breed vanachter
de achterste zijn 10" en de voorste 5" dus maar de helft
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
- yamahakoppel
- Quad GOD
quads in active quad magazine
vandaag is dan eindelijk het boekje van "quad magazine" uit bij ons in de winkel
ben blij dat ze ons gevraagt hebben en vind het ook een hele eer dat onze quads er in staan maar vind het persoonlijk spijtig dat ze meerdere foto's 2 maal gebruikt hebben, daar dat we toch 30 stuks hadden door gestuurt
ben blij dat ze ons gevraagt hebben en vind het ook een hele eer dat onze quads er in staan maar vind het persoonlijk spijtig dat ze meerdere foto's 2 maal gebruikt hebben, daar dat we toch 30 stuks hadden door gestuurt
Laatst gewijzigd door yamahakoppel op za 28 jan, 2012 11:29, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetjes Kris
-
- Quadrunner
idd een mooie repo, sjieke fotos ook.
jammer da ze paar keer dezelfde hebben gebruikt maar is toch nog altijd een compliment in zijn geheel he.
groeten!
jammer da ze paar keer dezelfde hebben gebruikt maar is toch nog altijd een compliment in zijn geheel he.
groeten!
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
- yamahakoppel
- Quad GOD
bedankt iedereen voor de reacties
ik weet ook ondertussen waarom er een paar foto's niet gebruikt zijn mijn eigen schuld
dit heeft te maken met herkennings punten ze hadden mij er voor gewaarschuwd spijtig ze waren zoals de rest heel mooi. op deze foto's stonden de heftrucks van mijn werk op de achtergrond
dus wie ooit de kans krijgt om foto's door te sturen maak neutrale foto's niets speciaal op de achtergrond liefst natuur is altijd mooi
ik weet ook ondertussen waarom er een paar foto's niet gebruikt zijn mijn eigen schuld
dit heeft te maken met herkennings punten ze hadden mij er voor gewaarschuwd spijtig ze waren zoals de rest heel mooi. op deze foto's stonden de heftrucks van mijn werk op de achtergrond
dus wie ooit de kans krijgt om foto's door te sturen maak neutrale foto's niets speciaal op de achtergrond liefst natuur is altijd mooi
Groetjes Kris
-
- Quadverslaafde
-
- Quadrider