TOMmeke's RAPTOR (bubba) supermotard verkocht
ja tommeke da hebben wij mooi gedaan   .
 .
op naar mischien een nieuw project.
@dazoe, hahaha, dan moet ge helemaal tot de lllliiiimmmmbbbbbbbbuuuurrrrggggg komen voor die fruitsla 

grtzzzz
Toegevoegd na 57 seconden:
ben ook heel content van het resultaat.
en de velge zijn ook goed mee gevallen.

.
 .op naar mischien een nieuw project.
@dazoe, hahaha, dan moet ge helemaal tot de lllliiiimmmmbbbbbbbbuuuurrrrggggg komen voor die fruitsla

grtzzzz
Toegevoegd na 57 seconden:
ben ook heel content van het resultaat.
en de velge zijn ook goed mee gevallen.
ride it and enjoy it

- 
				YannickSantermans
- Quadrider 
YannickSantermans schreef: @Tommi: ga u binnenkort eens bellen, als ge tijd hebt hè
Nu ben ik wel wat uitgekeken op het blauw
Grtzzzz
Yannick
 lap tommi weet weer wat te doen
  lap tommi weet weer wat te doen   
  up to the next fruit transformation
 this time "the forbidden fruit" o-O!
  this time "the forbidden fruit" o-O!   

~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~

~ RIP Blaster 2003 200cc ~
ja da klopt mijn quad staat daar vaak hoor in alken mijn vriendin werkt daar namelijk en wij wonen in alken daarmee!
jij stopt dan maar eens daar als hij er staat om te kijken he 

Merci het is niet een kawa kleur hoor als jij hem in het echt ziety is nog heel anders als op foto
grtzzzzzzzzz tom 

ja dan zal jij even moeten wachten denk ik hij doet de eerst komende maanden gene niet meer zegt hij! heeft er even genoeg van en zeker als het zoals mijne is elk klein detail mee lakken is veel veeel werk aan maar heb ook veel geholpen hoor!

jij stopt dan maar eens daar als hij er staat om te kijken he

Merci het is niet een kawa kleur hoor als jij hem in het echt ziety is nog heel anders als op foto
grtzzzzzzzzz tom

ja dan zal jij even moeten wachten denk ik hij doet de eerst komende maanden gene niet meer zegt hij! heeft er even genoeg van en zeker als het zoals mijne is elk klein detail mee lakken is veel veeel werk aan maar heb ook veel geholpen hoor!
Raptor 350

- 
				YannickSantermans
- Quadrider 
ja da geloof ik wel hoor! is ook een massa werk aan he bij mijne toch heb alles wat al gelakt was terug afgebeten met afbijt tot de laatste spat verf en terug geschuurd en ontvet en afgeplakt dat onze Tommi alleen het lakwerk moest doen!
alleen de velgen en de zwarte streep is tommi zijn werk van afplakken geweest!
maar ik vind het een mooi resultaat en de meeste wel denk ik zeker de velgen zijn speciaal
ik wil alleen nog een geschilte band vinden
wou een 195 opleggen vanachter maar na rondvragen blijkt dat ik deze niet ga kunnen houden in de bochten!
Die rijd jij er vanaf zeggen ze! ik weet het niet durf het niet te testen velgen zijn nu heilig he 

alleen de velgen en de zwarte streep is tommi zijn werk van afplakken geweest!
maar ik vind het een mooi resultaat en de meeste wel denk ik zeker de velgen zijn speciaal
ik wil alleen nog een geschilte band vinden
wou een 195 opleggen vanachter maar na rondvragen blijkt dat ik deze niet ga kunnen houden in de bochten!
Die rijd jij er vanaf zeggen ze! ik weet het niet durf het niet te testen velgen zijn nu heilig he

Raptor 350

yooo 
uwe quad is gwn zalig geworre echt super hij mag heeel zeker gezien zijn zenne ben er jaloers op
  ben er jaloers op    

uwe quad is gwn zalig geworre echt super hij mag heeel zeker gezien zijn zenne
 ben er jaloers op
  ben er jaloers op    

sponserd by : www.all-terrainsport.be
sponserd by : didoreklame roeselare

sponserd by : didoreklame roeselare
- yamahakoppel
- Quad GOD 
op 8" moet normaal een 195 gaan want ze leggen toch ook een 225 op een 10" of kevin zijn achtervelgen kopen die zijn 10" moet ze dan wel terug laten spuiten  

Groetjes Kris 
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !

garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !