gisteren in vlaams - brabant in bunsbeek bij mij vriendin een witte ltz400 voorbij gereden en toen een tijdje erna een zwarte geloof ik,maar snap niet waarom dat ze geen helm aan hebben tjonge toch.
iemand van heir ofzo?
snowy schreef:gisteren in vlaams - brabant in bunsbeek bij mij vriendin een witte ltz400 voorbij gereden en toen een tijdje erna een zwarte geloof ik,maar snap niet waarom dat ze geen helm aan hebben tjonge toch.
iemand van heir ofzo?
In BunsbeeK? dat is heel kortbij mijn vriendin, deze woont in Hoeleden
Mss komen we dan elkaar wel eens tegen, alleen is die kans mss heel klein met uwe quad uit Lanaken naar Bunsbeek komen is toch een heel stukje
heeey NHke, voor mij is dat niet ver met de quad tot bunsbeek als je het fijn vind voor met de quad te rijden is het tof.
hoeleden is er zeker niet ver vanaf he,ik hoop dat ik je eens tegenkom dan voor een babbel he of een toerke.
snowy schreef:heeey NHke, voor mij is dat niet ver met de quad tot bunsbeek als je het fijn vind voor met de quad te rijden is het tof.
hoeleden is er zeker niet ver vanaf he,ik hoop dat ik je eens tegenkom dan voor een babbel he of een toerke.
grtzz snowy
Waar ergens in Bunsbeek woont ze dan? Dan kan ik er eens op kijken als ik je quad ofzo niet zie staan.
Als je richting hoeleden rijdt vanuit Bunsbeek, aan de 2de vluchtheuvel woont mijn vriendin.
Ik zie geregeld 2 quads rijden omgeving Hardenberg in de provincie overijssel.
1 yamaha raptor die ik regelmatig bij super de boer zie:P
2 quads waarvan 1 kawasaki die kwamen van marienberg toen door diffelen en vervolgens door rheeze richting hardenberg!