Nevermind, maar er is nog niks of wel? Ik denk niet dat het dit jaar gaat lukken. Tenzij er echt professioneel aandacht aan het filmen wordt besteed door een of een paar personen.
Ik heb die animatie's even laten wachten, ik wilde eerst afwachten of er wel genoeg beeldmateriaal is. De jongen die het gaat maken heeft het best wel druk, dus als hij dit niet hoefde te doen scheelde hem dat wat tijd.
Rik350 schreef:Door de apple/windoze discussie in het 350r topic kwam ik op een geinig ideetje als iedereen hier nou wat links legt naar ruw materiaal van hunzelf zal ik even laten zien wat de de kracht is van een macintosch met final cut pro.
Dus.... ik ga een quadforumbeneluxmovie maken en iedereen die er in meespelen wil zal materiaal moeten posten
het liefst onbewerkt met geluid. En het liefst ook niet in wmv formaat gewoon mpg is het beste maar als het niet anders kan kom ik er ook wel mee weg(tis en blijft een mac he:lol: )
We zullen even moeten afspreken wanneer ik het collecteren naar beelden stop zet want ik moet er natuurlijk ooit aan beginnen he.
Dus heb je beelden die de moeite waard zijn post ze hier en wie weet zit je binnenkort in de film.
mogen er ook crossmotors in want ik heb de mijne nog niet verkocht?