350 "Asfaltscraper" pics ->18 Verkocht
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Re: 350cc Projectje
Net bericht gehad dat maandag de HMF uitlaat komt en de armen ligen bij de douane, nu maar wachten dat ze erdoorheen zijn
-
- Pro Quadrider
ik droomde vanacht over een leven zonder douane......dat zou pas fijn zijn
-
- Quadverslaafde
idd.bonzaiking schreef:ik droomde vanacht over een leven zonder douane......dat zou pas fijn zijn
734Trinity, 10:1 CP Tech piston, ported head +2 Black Diamond KW valves, HDD5050, WK 54mm TB,WK intake with K&N filter, 600cc pinky, Monster duals Exhaust system, PCV+Autotune, Dynatek with DLcurves
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Stuurtje met nieuwe schakelaars en remclinder.
Clean look, probeer de kabels zo mooi mogelijk te krijgen.
Koppelings hendel opnieuw gepolijst, en montage punt zwart gespoten zoals nieuwe remhendel zodat het gelijk is.
PS Remhendel is 19mm zuiger ipv standaard 12mm.
Clean look, probeer de kabels zo mooi mogelijk te krijgen.
Koppelings hendel opnieuw gepolijst, en montage punt zwart gespoten zoals nieuwe remhendel zodat het gelijk is.
PS Remhendel is 19mm zuiger ipv standaard 12mm.
-
- Pro Quadrider
bedoel je zoiets mijn knipperlicht bedrading is onzichtbaar
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Zou dat graag willen maar zit met de rest vd schakelaars , heb al het 1 en ander weggelaten
Choke moet nog een nieuwe plaats krijgen, en gevarenlicht schakelaar is al weggelaten.
Choke moet nog een nieuwe plaats krijgen, en gevarenlicht schakelaar is al weggelaten.
-
- Pro Quadrider
mijn licht staat gewoon altijd aan
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Uitlaatje binnen
A-armen liggen nog steeds bij douane dus nog ff wachten.
Woensdag wordt frame enz afgespoten dus hopelijk van weekend opbouwen
Ook moet ik een nieuwe ventieldopsetje uitzoeken, want iemand vondt het leuk om vanmiddag een ventieldopje te "jatten" van de set die ik opgebouwd had
A-armen liggen nog steeds bij douane dus nog ff wachten.
Woensdag wordt frame enz afgespoten dus hopelijk van weekend opbouwen
Ook moet ik een nieuwe ventieldopsetje uitzoeken, want iemand vondt het leuk om vanmiddag een ventieldopje te "jatten" van de set die ik opgebouwd had
-
- Pro Quadrider
hoi heb je mijn remschijf al binnen? of heb je alleen maar tijd voor je eigen projectje
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Uiteraard binnenbonzaiking schreef:hoi heb je mijn remschijf al binnen? of heb je alleen maar tijd voor je eigen projectje
Alleen door de "diefstal" is het me ontschoten Doet hem morgen op de brievenbus
-
- Pro Quadrider
ik wou hem eerst ophalen maar zonder navi verdwaalde ik in zeist ik kom binnenkort zoizo even kijken bij je 350
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Haha oke dan, moet je me ff bellen als je ergens in zeist zit, ik gids je wel deze kant op whahabonzaiking schreef:ik wou hem eerst ophalen maar zonder navi verdwaalde ik in zeist ik kom binnenkort zoizo even kijken bij je 350
Laatst gewijzigd door Grizzly700 op ma 14 jun, 2010 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Net als ik een paar keerGrizzly700 schreef:Haha oke dan, moet je me ff als je ergens in zeist zit, ik gids je wel deze kant op whahabonzaiking schreef:ik wou hem eerst ophalen maar zonder navi verdwaalde ik in zeist ik kom binnenkort zoizo even kijken bij je 350
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Vanmiddag kleur gespoten op frame .
Morgen blanke lak, en dan dagje later ofzo beginnen met opbouwen..
Kleur is lastig uit te leggen Het frame, swingarm, wheelhubs,voetsteunen,stuurstang, koplampbeugeltjes zijn in de kleur gespoten.
Kleur = Zwart Metalic met parelmoer erdoorheen met wat rood en blauw erdoorheen. (speciaal laten maken)
Is echt een uber stoer combikleurtje, van veraf lijkt het zwart maar dichtbij en in de zon komt er iets anders doorheen.
Kleur die gespoten is nu nog mat maar wanneer de blanke lak eroverheen gaat wordt het glimmend.
Updatetje tussendoor:
A-Armen zijn door douane gekomen, dus morgen of overmorgen in huis
Morgen blanke lak, en dan dagje later ofzo beginnen met opbouwen..
Kleur is lastig uit te leggen Het frame, swingarm, wheelhubs,voetsteunen,stuurstang, koplampbeugeltjes zijn in de kleur gespoten.
Kleur = Zwart Metalic met parelmoer erdoorheen met wat rood en blauw erdoorheen. (speciaal laten maken)
Is echt een uber stoer combikleurtje, van veraf lijkt het zwart maar dichtbij en in de zon komt er iets anders doorheen.
Kleur die gespoten is nu nog mat maar wanneer de blanke lak eroverheen gaat wordt het glimmend.
Updatetje tussendoor:
A-Armen zijn door douane gekomen, dus morgen of overmorgen in huis
Ziet er veel belovend uit Michael!
Ik ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien. En waarom niet gelijk voor een zwaarder model gegaan?
Ik ben benieuwd hoe dit er uit gaat zien. En waarom niet gelijk voor een zwaarder model gegaan?
Raptor 660 SM