yamahakoppel schreef: jullie halen ook wel van overal je materiaal en een kussen sleep je achter u aan zeker voor als je valt, neem anders het matras van uw bed
wij zijn hier niet zo moeilijk , vandaag is het verstevigingen lassen en meschien de wielen erop
hahaha, verstandig... ik zat ook te kijken toen k derop zat, als Nu die las breekt dan word ik gelanceerd. Las was niet al te groot, en snelheid was toch iets te hoog
CilinderHead-
Honda TRX450R
Donut ATV Racing team
Sponsored by :
www.pretec.nl Pretec precisietechniek
www.colijnbv.com Colijn straal en coatingen
www.elfracing.nl Van dijck MX Products
www.freekvanos.nl duurzame installaties
www.bakkerbart.nl Bakker Bart Cuijk
Van het weekend weer aan het hobby'en geweest. Wielen zitter er inmiddels onder, en de basis is gemaakt.
Even hout op gegooit, sta gedeelte is nog niet sterk genoeg, dus ff wat hout op gemikt.
Beestje staat klaar, nu nog een trekhaak erachter maken.
Grizzly ervoor gehangen
Erbij vermelden dat er niks afgelast is... Rik toen met het eerste stukje door het gras al ruim boven
de 50 km/h bedacht dat ook de trek as met 4 hechten maar vast zat... af zou breken dat die dan
gelanseerd zou worden...
Nog een paar foto's van de bouw. Voornamelijk de bevestiging van de wielen.
Het zijn 2 verlengmoeren M12 geworden, deze 2 aan elkaar gelast en voor de helft
uit geboord. Zodat de M12x130 bout er deels ingeschroeft kan worden en deels ondersteund.
Hier zitten de 2moeten al op de as in het wiel. Steekt nog een stuk draad uit om de bout
te kunnen borgen.
In de armen zijn sleuven geslepen, zodat we de wielen eerst uit kunnen
lijnen en stellen en vervolgens vast kunnen lassen.
Wouter in actie
Hier ligt de verlengmoer in de sleuven.
Nadat het uit geboord is nog even een tap erdoor gehaald, de bout borgde gelijk beetje te veel.
Waar was me bout ook al weer.... hmmm dit past ook
Zo nu nog afstellen, dan hechten... en toch nog maar een keer controleren.