###BLACK 350 R STREETMACHINE###
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Quadracer
goed gas geven dan lukt dat scherp draaien ookCharger69 schreef:Nee stuurdemper is niet nodig met die brede banden vooraan als we die erop zetten moet Kevin bijna extra power training gaan doen als hij kort wil draaien of parkeren
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadverslaafde
Weer niks aangekomen vandaag , hopen op morgen dus
@barrossa , ik kan nog heel veel dingen zetten , gelijk een achteras , lampen ,...
nee laat een stuurdemper maar zitten met die brede banden , als ik die ergens tussen moet zetten dan , dan moet ik met 2 handen aan 1 kant trekken. Nu gaat het nog redelijk!
@barrossa , ik kan nog heel veel dingen zetten , gelijk een achteras , lampen ,...
nee laat een stuurdemper maar zitten met die brede banden , als ik die ergens tussen moet zetten dan , dan moet ik met 2 handen aan 1 kant trekken. Nu gaat het nog redelijk!
Ik weet het !
Een rolkooi met zeil en daar deuren in gemaakt
Of mischien een andere naftbak om de look volledig te veranderen.
Een rolkooi met zeil en daar deuren in gemaakt
Of mischien een andere naftbak om de look volledig te veranderen.
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
-
- Quadverslaafde
-
- Pro Quadrider
lang wachtten sucks !
banshee power !
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.demodderberen.be/forum/viewtopic.php?t=19710" onclick="window.open(this.href);return false;
Ik duim voor je mee , ik vind dat je geduld genoeg op de proef is gesteld.
Grts
Grts
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
-
- Quadverslaafde