Ice age Yfz 450
-
- Quad Master
Re: The yfz 478cc stage3 Ice Age
maar weer eens een uppie
heb vandaag maar eens xenon verlichting erin stoken
gelijk weer een probleem dat 1 lamp naar een paar sec uit gaat
en omdat ik elke x problemen had met me carb, heb ik daar ook maar een andere voor in gezet.
nou maar afwachten of dat probleem dan is opgelost ( hoop het wel want dat kan me 478cc kit er weer op en me stage 3 nokkeassen)
heb vandaag maar eens xenon verlichting erin stoken
gelijk weer een probleem dat 1 lamp naar een paar sec uit gaat
en omdat ik elke x problemen had met me carb, heb ik daar ook maar een andere voor in gezet.
nou maar afwachten of dat probleem dan is opgelost ( hoop het wel want dat kan me 478cc kit er weer op en me stage 3 nokkeassen)
don't ride, just fly
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
yfz 450
Al opgemerkt dat iedereen die trager rijdt dan jijzelf een idioot is en iedereen die harder rijdt een gevaarlijke gek!
Niet zo mijn ding , maar wel respect voor het idee en na wat jij allemaal hebt tegen gekomen ik kom nu net van uurtje lezen van je topic en ik zou het niet kunnen opbrengen .
het toffe er aan is dat het concept niet alledaags is dus op dat opzicht is het vet.
wat ik dan meer en idee zou vinden was het thema jurassic park daar kan ik de link met Quad meer leggen.
Maar al vast veel lof met je vakmanschap en geduldt suc6 nog met opbouw
het toffe er aan is dat het concept niet alledaags is dus op dat opzicht is het vet.
wat ik dan meer en idee zou vinden was het thema jurassic park daar kan ik de link met Quad meer leggen.
Maar al vast veel lof met je vakmanschap en geduldt suc6 nog met opbouw
LXMotorsport Zottegem
-
- Quad Master
dank je
ik heb het thema gekozen omdat ik helemaal gek ben van ice age en omdat blauw wit me favorite kleuren zijn
heb nog wel zitten denken om pirates of the caribbean als thema te nemen maar dat zou dan allemaal zo donker worden
ik ben het wel gewend dat niets zonder slag of stoot gaat
maar als ik het alllemaal over zou moet doen, zou ik er niet meer aan beginnen
ik heb het thema gekozen omdat ik helemaal gek ben van ice age en omdat blauw wit me favorite kleuren zijn
heb nog wel zitten denken om pirates of the caribbean als thema te nemen maar dat zou dan allemaal zo donker worden
ik ben het wel gewend dat niets zonder slag of stoot gaat
maar als ik het alllemaal over zou moet doen, zou ik er niet meer aan beginnen
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
- yamahakoppel
- Quad GOD
je zegt wel moest ik het over doen zou het anders zijn denk dat soms ook, maar toch ben je fier op wat je bereikt hebt alleen kl*te dat het zoveel gekost heeft en dat er soms door andere minder respect voor getoont word omdat ze niet beseffen wat tijd geld en werk er soms insteekt om zo dingen te bereiken
ik heb beurzen gedaan en shows en als je dan ziet hoe sommige uw quad bekijken en bewonderen en dromend verder wandelen dan ben je fier en dan komen er andere die heel afkeurend en afbrekend kijken en staan daar dan alles met hun vrienden te bespreken van dat is slecht en dat trekt nergens op en dan zitten ze met hun handen overal aan dan denk je rot op man
maar dat zul je altijd hebben voor en tegenstanders maar het doet pijn ben om die reden ook gestopt met beurzen en meetings kan die negatieve kritiek niet aan
ik heb beurzen gedaan en shows en als je dan ziet hoe sommige uw quad bekijken en bewonderen en dromend verder wandelen dan ben je fier en dan komen er andere die heel afkeurend en afbrekend kijken en staan daar dan alles met hun vrienden te bespreken van dat is slecht en dat trekt nergens op en dan zitten ze met hun handen overal aan dan denk je rot op man
maar dat zul je altijd hebben voor en tegenstanders maar het doet pijn ben om die reden ook gestopt met beurzen en meetings kan die negatieve kritiek niet aan
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
dus voor u moet Het altijd positief zijn dan klopt toch ook niet .yamahakoppel schreef:maar dat zul je altijd hebben voor en tegenstanders maar het doet pijn ben om die reden ook gestopt met beurzen en meetings kan die negatieve kritiek niet aan
dan zou iedereen al het zelfde zijn of willen en zou alles roze zijn of niet ?
en negatief is niet altijd slecht in mijn ogen , zoals Vb ik kan me niet vinden in zijn Quad maar heb mega veel respect voor zijn kennis vakmanschap doorzetingvermogen na pech , en na al die opsommingen is het geheel wel mooi.
btw yamahakoppel ik lees veel van jou en je bent super in u ding en je quad mag er wezen , maar je bent ook vrij negatief en recht voor de vuist dus negatief zijn kan niet maar wel dan alleen langs jouw kant dan ??
groeten
btw sorry voor off topic
LXMotorsport Zottegem
- yamahakoppel
- Quad GOD
ik kan negatieve kritiek verdragen maar op zo shows of meetings heb je eigenlijk 90% wat voor de auto's komt en dus ook heel veel negatieve kritiek op echte quad meetings kom je negatieve kritiek minder tegen of anders
maar hoop langs ene kant dat je het ooit zelf eens mee maakt na een tijd ben je steeds die commentaar ook moe
maar hoop langs ene kant dat je het ooit zelf eens mee maakt na een tijd ben je steeds die commentaar ook moe
Groetjes Kris
ieder zijn quad is proper in ider zijn opzicht e we hebben alemaal ons eigen idee en proberen alemaal ons eige ding temaken en dat is tog het properste van heel de zaak zeker en nu back on topic respect mike
-
- Quad Master
ieder doet zijn ding die hij mooi vind
en als die gene er veel tijd, energy en GELD in steekt heb daar heel veel respect
ongeacht of het mijn ding is of niet
ik probeerd gewoon iets unieks te bouwen, iets wat niemand anders heeft
en al zeg ik het zelf, het is me aardig gelukt
en idd van negatieve kritiek kun je ook weer wat leren
en als die gene er veel tijd, energy en GELD in steekt heb daar heel veel respect
ongeacht of het mijn ding is of niet
ik probeerd gewoon iets unieks te bouwen, iets wat niemand anders heeft
en al zeg ik het zelf, het is me aardig gelukt
en idd van negatieve kritiek kun je ook weer wat leren
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
- Peter skull
- Quadrunner
Ik vind dat je de mooiste YFZ 450 hebt
Die ik tot nu toe hebt gezien .....
Die ik tot nu toe hebt gezien .....
-
- Quad Master
Thx peter skull
Altijd fijn om te horen
Altijd fijn om te horen
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
-
- Quad Master
Re: The yfz 478cc quaders gevraagd voor evenement
vandaag zins tijden weer eens met het quadtje gespeeld
even bij het ado den haag station geweest
was daar een auto drift evenement
en kon het niet laten om ook effe een showtje te geven. helaas geen foto's van
ben wel gelijk gevraagd om deel te nemen aan 2 andere evenementen.
enof ik dan quad vrienden mee wil nemen
dus bij deze jullie zijn allemaal uitgenodigd
detail volgen
even bij het ado den haag station geweest
was daar een auto drift evenement
en kon het niet laten om ook effe een showtje te geven. helaas geen foto's van
ben wel gelijk gevraagd om deel te nemen aan 2 andere evenementen.
enof ik dan quad vrienden mee wil nemen
dus bij deze jullie zijn allemaal uitgenodigd
detail volgen
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450
-
- Easy Quadrider
- Contacteer:
Re: The yfz 478cc quaders gevraagd voor evenement
zeker leuk dat ze je gevraagd hebben
Het was de bedoeling slapend rijk te worden, maar ik kon de slaap niet vatten
-
- Quad Master
Re: THE Yamaha yfz 478cc ice age quad for sale
Het gaat toch gebeuren.
De ice age quad gaat in de verkoop vraagprijs €7500
Zie in mijn garage wat er allemaal op de quad zit en verbeterd is
De ice age quad gaat in de verkoop vraagprijs €7500
Zie in mijn garage wat er allemaal op de quad zit en verbeterd is
don't ride, just fly
yfz 450
yfz 450