haha bedankt voor de reacties!!! hij is nog lang niet af maar een ander stuur staat zoizo nog op mn verlanglijstje door de andere velgen is de vertanding niet goed ik heb tandwielen al besteld das het eerste wat ik ga doen
ik ga mijn duncan racing stickers erop plakken en dan sparen voor de sproeiers k n filter en de3 dual dmc uitlaat ik ga de uitlaat ff wat later voor sparen een folderwijk nemen en klaar want ben pas 13 jaar
four-stroke for ever and DUNCAN racing sinds 1977 international
sorry maar ik denk dat je een dual dmc niet gaat redden met een krantenwijk iemand hier op het forum heeft nog een mooi uitlaatje te koop in nieuwstaat
bonzaiking schreef:sorry maar ik denk dat je een dual dmc niet gaat redden met een krantenwijk iemand hier op het forum heeft nog een mooi uitlaatje te koop in nieuwstaat
wat voor merk?
bonzaiking schreef:sorry maar ik denk dat je een dual dmc niet gaat redden met een krantenwijk iemand hier op het forum heeft nog een mooi uitlaatje te koop in nieuwstaat
en ik ga alleen de dempers kopen want ik heb een paar adresjes om het systeem voor goedkoop te kopen