MX vs ATV nu ook voor de PC verkrijgbaar
-
Vyrena
- Pro Quadrider

- Contacteer:
Kheb het al eens getyped maar je moet dus naar achteren leunen voor de springbult en net voordat je op het topje zit naar voren. Dan kleurt het balkje daarna oranje. Zo ga veel verder dan normaal.
Die hilclimb weet ik ook niet, bij 2 banen lukt het me niet om naar boven te komen en bij andere weer wel. Veel oefenen denk ik
Die hilclimb weet ik ook niet, bij 2 banen lukt het me niet om naar boven te komen en bij andere weer wel. Veel oefenen denk ik
Hoe oranje krijg je dat balkje? Want met die methode vult het zich maar 3 cm ofzo, terwijl als je beide knoppen tegelijk indrukt, het volledige balkje zich vult.Vyrena schreef:Kheb het al eens getyped maar je moet dus naar achteren leunen voor de springbult en net voordat je op het topje zit naar voren. Dan kleurt het balkje daarna oranje. Zo ga veel verder dan normaal.
Voor hillclimbs moet je pijltje naar onder bij onderijden en tot je niet verder kunt, dan pijltje naar boven houden. En weer naar onder, en weer naar boven. Dan zie je dat dat balkje oranje word. Zo kom je bijna overal boven, nadeel is dat je niet goed kunt bijsturen.
Ik kan ook al aardig wat jumps, enkel is het moeilijk om die vast te leggen op printscreen.
Ik kan ook al aardig wat jumps, enkel is het moeilijk om die vast te leggen op printscreen.
Ik doe ook op de manier van Vyrena, maar bij mij gaat balkje altijd helemaal vol.Alfredo schreef:Hoe oranje krijg je dat balkje? Want met die methode vult het zich maar 3 cm ofzo, terwijl als je beide knoppen tegelijk indrukt, het volledige balkje zich vult.Vyrena schreef:Kheb het al eens getyped maar je moet dus naar achteren leunen voor de springbult en net voordat je op het topje zit naar voren. Dan kleurt het balkje daarna oranje. Zo ga veel verder dan normaal.
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Dan moet ik mijn techniek dringend bijschaven, want mij lukt het enkel als ik beide knoppen indruk.SlOoT schreef:Ik doe ook op de manier van Vyrena, maar bij mij gaat balkje altijd helemaal vol.Alfredo schreef:Hoe oranje krijg je dat balkje? Want met die methode vult het zich maar 3 cm ofzo, terwijl als je beide knoppen tegelijk indrukt, het volledige balkje zich vult.Vyrena schreef:Kheb het al eens getyped maar je moet dus naar achteren leunen voor de springbult en net voordat je op het topje zit naar voren. Dan kleurt het balkje daarna oranje. Zo ga veel verder dan normaal.
-
Ivoman #7
- Quad Expert

- Contacteer:
Er is er een handig programmatje voor. Grabclipsave.exe
De site waar je 't kan downloaden is momenteel off-line.
Maar ik kan zal het (tijdelijk) hosten en een link plaatsen.
EDIT: hier is de link: Grabclipsave.exe
De site waar je 't kan downloaden is momenteel off-line.
Maar ik kan zal het (tijdelijk) hosten en een link plaatsen.
EDIT: hier is de link: Grabclipsave.exe
Hoe kan je een nieuwe map toevoegen die van sloot bv. Heb hem bij users track gedaan maar het spel ziet het niet.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
Ja heb ik gedaan.
Dus ben uw map gaan downloaden, dan zet ik hem in de map user tracks maar in het spel ziet hij deze niet.
Dus ben uw map gaan downloaden, dan zet ik hem in de map user tracks maar in het spel ziet hij deze niet.
Raptor 700 =>veerhoezen,verlengde grabbar,Dobeck TFI,powermadd,goldspeed bumper,douglas red label,trailtech stuur+houder met logo,pro grip handvaten,pro armor radiator grill,tusk red polished tankdop,costum made warning labels,A-arm bescherming AXP...Mijn garage
singel player -> user tracks