Goede quad voor een beginner?
Beste Kenners,
Ik ben een beetje gebeten door het quad virus...
Ik zoek een nieuwe of 2de hands quad voor een budget van 2OOO euro (dit mag licht afwijken ,maar...)
waar ik met 2 personen opmag, en voorzien van alle lichten en pinkers die nodig zijn om direct op de baan te kunnen...
Dit voor hoofdzakelijk op de baan te rijden maar als ik zin heb ook even "normaal" wat bospaden
te trotseren...Ik vind honderden aanbiedingen op het internet , binnen en buiten budget...
maar hoe weet ik welk type er bij mij past...Hoeveel CC,Automaat of geschakeld,...
Wie kan me helpen het juiste materiaal te kopen , zonder een kat in een zak te kopen..
THX !
Ik zoek een nieuwe of 2de hands quad voor een budget van 2OOO euro (dit mag licht afwijken ,maar...)
waar ik met 2 personen opmag, en voorzien van alle lichten en pinkers die nodig zijn om direct op de baan te kunnen...
Dit voor hoofdzakelijk op de baan te rijden maar als ik zin heb ook even "normaal" wat bospaden
te trotseren...Ik vind honderden aanbiedingen op het internet , binnen en buiten budget...
maar hoe weet ik welk type er bij mij past...Hoeveel CC,Automaat of geschakeld,...
Wie kan me helpen het juiste materiaal te kopen , zonder een kat in een zak te kopen..
THX !
-
- Quadrider
- Contacteer:
ten eerste=> zie eerste pagina van dit topicLucky 20 schreef:Beste Kenners,
THX !
dan moet je de volgende vragen beantwoorden=> hoe groot ben je? wat heb je het liefste, schakel of automaat? wat verwacht je van een quad? 2takt of 4-takt? wat is je echte maximum budget?,...
grtzz de_jerre
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
- yamahakoppel
- Quad GOD
hoofdzakelijk op de baan ik zou minimum voor 350 cc gaan of liefst hoger maar prijs ligt ook hoger
voor uw budget ga je niet veel vinden sorry
voor uw budget ga je niet veel vinden sorry
Groetjes Kris
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
garage.php?mode=view_vehicle&CID=536
garage.php?mode=view_vehicle&CID=537
voor zij die mij kennen proficiat,voor zij die mij niet kennen, is niet erg je mist niks
klinkt het niet, dan botst het !
Lucky 20 schreef:Beste Kenners,
THX !
Deze moet je mischien eens gaan bekijken
Maar voor 2 Man zal nie simpel worden zenne.
Is maar een idee maar het zijn betaalbare quads die hun sporen verdiend hebben en alle stukken zijn nog makkelijk te vinden of nieuw te krijgen.
http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... staat.html
http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... _2002.html
http://www.kapaza.be/Motoren/Quads_trik ... 50_cc.html
poor, stupid and ugly
www.demoorverkens.net
www.demoorverkens.net
super dat jullie zo rap reageren...!
een Rovach , is goedkoop en ziet "naar mijn kennis" niet slecht uit...
Ok tis een chineeske, maar voldoet hij niet voorwat ik hem wil gebruiken?
Allicht is een Rovach voor jullie kenners : NI GOE !
om op een vorig antwoord te reageren :
ik ben 1,74m
Liever automaat dan geschakeld, ookal zegt men dat een geschakelde rapper optrekt
Waar zit het verschil tussen een 2-takt en een 4-takt?
Ik verwacht van een quad : dat hij klaar staat als ik een ritje wil doen als het goei weer is en dat hij pittig optrekt..
HELLEEEP
grz
een Rovach , is goedkoop en ziet "naar mijn kennis" niet slecht uit...
Ok tis een chineeske, maar voldoet hij niet voorwat ik hem wil gebruiken?
Allicht is een Rovach voor jullie kenners : NI GOE !
om op een vorig antwoord te reageren :
ik ben 1,74m
Liever automaat dan geschakeld, ookal zegt men dat een geschakelde rapper optrekt
Waar zit het verschil tussen een 2-takt en een 4-takt?
Ik verwacht van een quad : dat hij klaar staat als ik een ritje wil doen als het goei weer is en dat hij pittig optrekt..
HELLEEEP
grz
-
- Quadrider
- Contacteer:
mijn mening van verschil tussen 4takt en 2 takt: een 2 takt is vinniger als je hem doet janken in zen hoge toeren en als je hem daar houd. en 4takt vind ik beter voor te 'cruisen' op de baan en rovach zou ik je niet aanraden want dat is zoals je van iedereen wel zult horen een duurkoop. spaar dan liever nog even en koop je dan een occasie ltz400 of een mooi onderhouden warrior (stuk goedkopen dan ltz).
grtz de_jerre
grtz de_jerre
kzen de snelste hier kem alleen gene quad
Ik heb zo een SMC Extreme 250 gehad ...voor mij nooit meer!
Ik heb hem alleen gebruikt voor op de baan te rijden en toch zijn er dingen aan gebroken zoals de versteviging aan de achterste kappen ,bevestiging van de uitlaatdemper, versnellingsbak die telken maar uit versnelling sprong en ga zo maar door .Ik had hem nieuw gekocht (na 3 maanden en 1200km verder verkocht)
Ben dan overgestapt naar een Z-400 en dat was een hemelsbreed verschil !
Dus als ik jou was ,spaar nog ff door en koop iets van een bekend merk
Grtz Dirk
Dit was hem
Ik heb hem alleen gebruikt voor op de baan te rijden en toch zijn er dingen aan gebroken zoals de versteviging aan de achterste kappen ,bevestiging van de uitlaatdemper, versnellingsbak die telken maar uit versnelling sprong en ga zo maar door .Ik had hem nieuw gekocht (na 3 maanden en 1200km verder verkocht)
Ben dan overgestapt naar een Z-400 en dat was een hemelsbreed verschil !
Dus als ik jou was ,spaar nog ff door en koop iets van een bekend merk
Grtz Dirk
Dit was hem
I miss my RAPTOR YFM 700
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
Special Edidition (sold)
My New Toy Piaggio MP3 400
DUDES !
het verdict is gevallen !
ik ben vanmorgen een blaster 200 gaan testen en vervolgens de Goes 220
wat was die goes een tegenvaller ség !
een slak was er niks tegen...
die blaster daarentegen... is in mijn ogen een bommeke(allicht ben ik niet veel gewoon)
ok, die goes had een achteruit vitesse en een km teller enz...
maar de kick van het rijden mankeerde daar VOLLEDIG
voila , men eerste blaster is een feit !
het verdict is gevallen !
ik ben vanmorgen een blaster 200 gaan testen en vervolgens de Goes 220
wat was die goes een tegenvaller ség !
een slak was er niks tegen...
die blaster daarentegen... is in mijn ogen een bommeke(allicht ben ik niet veel gewoon)
ok, die goes had een achteruit vitesse en een km teller enz...
maar de kick van het rijden mankeerde daar VOLLEDIG
voila , men eerste blaster is een feit !
Ik ben ook van plan om binnenkort mijn eerste quad aan te schaffen. Ik zou de quad vooral gebruiken om te crossen.
Het budget zal 2000-2500 euro zijn. Ik neem aan dat de Blaster ook voor mij de meest logische keuze zal zijn zeker?
Zijn hier mensen met een Blaster die kunnen vertellen wat ze betalen aan verzekering? Ik heb daar geen flauw idee van hoeveel dit kost.
Blasters hebben enkel kickstart zeker? Uit verhalen die ik al gehoord heb dat je bij sommige crossbrommers een half uur kan stampen voor dat ding aan slaat... Heb je dit bij Blasters ook? Ben echt wel een leek wat quads betreft
Het budget zal 2000-2500 euro zijn. Ik neem aan dat de Blaster ook voor mij de meest logische keuze zal zijn zeker?
Zijn hier mensen met een Blaster die kunnen vertellen wat ze betalen aan verzekering? Ik heb daar geen flauw idee van hoeveel dit kost.
Blasters hebben enkel kickstart zeker? Uit verhalen die ik al gehoord heb dat je bij sommige crossbrommers een half uur kan stampen voor dat ding aan slaat... Heb je dit bij Blasters ook? Ben echt wel een leek wat quads betreft