ik rijd zelf ook rond met een Malossi MHR TEAM cilinder en die gaat als de brandweer
maar ik weet niet of die gaat passen met een tien pen zuiger maar ik weet wel dat die cilinder super is
gr
friso


daar heb je wel gelijk in ja.Twan #33 schreef:Bottom end betekend meer power bij het optrekken en wegrijden.
Of ze die in pen 10 hebben weet ik niet, wat je wel moet laten doen (ofzelf) is je blokje kotteren en een 85mm drijfstang monteren.
dit moet volgens mij ook met de MHR Team, speed en zowel de cross.
Maar of het nu zo verstandig is om een van deze cilinders te nemen om op een quad te zetten met zo'n toeren wisselingen? Deze cilinders zijn bedoeld om eens op de zoveel tijd een sprint mee te trekken en zijn helemaal GEEN kilometer draaiers.
Vooral niet met 14000 toeren.


getuned ect kan ie 23 pk, miss met NOS nog wat pk'tje erbij,rappy 700 rijder schreef:RP schreef:@ rappy 700 rijder:
I now, die cilinder is echt te ziek.
Met juiste setup kan je boven de 20 pk halen, en 140 op de teller.![]()
hey
met de juiste set-up en wat andere leuke rommel trek je er wel meer als boven de20 pk uit, rond de 30 moet haalbar zijn.
gr
friso
