Pagina 9 van 60

Geplaatst: zo 18 feb, 2007 20:41
door rappy 700 rijder
hey
ik rijd zelf ook rond met een Malossi MHR TEAM cilinder en die gaat als de brandweer :tongduim: (dit is wel in een scooter)
maar ik weet niet of die gaat passen met een tien pen zuiger maar ik weet wel dat die cilinder super is :tongduim: en heeeeeel erg hard loopt
gr
friso

Geplaatst: zo 18 feb, 2007 20:42
door Twan #33
je kunt ook mhr team cilinder met Mhr cross zuiger er in doen, deze zou meer bottom end geven.

Geplaatst: zo 18 feb, 2007 22:31
door RP
@ rappy 700 rijder:

I now, die cilinder is echt te ziek.
Met juiste setup kan je boven de 20 pk halen, en 140 op de teller. :shock:


@ Twan #33:

jep, maar hebben ze die ook in pen10?
wat bedoel je dan precies met bottom end?
ik wil het graag weten! :wink:

Geplaatst: zo 18 feb, 2007 22:38
door Twan #33
Bottom end betekend meer power bij het optrekken en wegrijden.

Of ze die in pen 10 hebben weet ik niet, wat je wel moet laten doen (ofzelf) is je blokje kotteren en een 85mm drijfstang monteren.
dit moet volgens mij ook met de MHR Team, speed en zowel de cross.

Maar of het nu zo verstandig is om een van deze cilinders te nemen om op een quad te zetten met zo'n toeren wisselingen? Deze cilinders zijn bedoeld om eens op de zoveel tijd een sprint mee te trekken en zijn helemaal GEEN kilometer draaiers.

Vooral niet met 14000 toeren.

Geplaatst: zo 18 feb, 2007 22:49
door RP
Twan #33 schreef:Bottom end betekend meer power bij het optrekken en wegrijden.

Of ze die in pen 10 hebben weet ik niet, wat je wel moet laten doen (ofzelf) is je blokje kotteren en een 85mm drijfstang monteren.
dit moet volgens mij ook met de MHR Team, speed en zowel de cross.

Maar of het nu zo verstandig is om een van deze cilinders te nemen om op een quad te zetten met zo'n toeren wisselingen? Deze cilinders zijn bedoeld om eens op de zoveel tijd een sprint mee te trekken en zijn helemaal GEEN kilometer draaiers.

Vooral niet met 14000 toeren.
daar heb je wel gelijk in ja.
het kan wel, maar dan moet je hem zo
afstellen dat hij wel lange kilometers kan maken,
dmv rollen etc. Maar ik denk dat ik toch voor
de Evolution ga, die heeft ook een sterkere wand. :wink:

Geplaatst: ma 19 feb, 2007 15:07
door kane
daar zal je geen spijt van hebben, mocht je tocht van gedacht veranderen, ga dan mss voor de stage 6 racing en laat em tunen dat is mijn merk :D

Geplaatst: ma 19 feb, 2007 15:25
door rappy 700 rijder
[quote="RP"]@ rappy 700 rijder:

I now, die cilinder is echt te ziek.
Met juiste setup kan je boven de 20 pk halen, en 140 op de teller. :shock:

hey
met de juiste set-up en wat andere leuke rommel trek je er wel meer als boven de20 pk uit, rond de 30 moet haalbar zijn.
gr
friso

Geplaatst: ma 19 feb, 2007 18:39
door RP
rappy 700 rijder schreef:
RP schreef:@ rappy 700 rijder:

I now, die cilinder is echt te ziek.
Met juiste setup kan je boven de 20 pk halen, en 140 op de teller. :shock:

hey
met de juiste set-up en wat andere leuke rommel trek je er wel meer als boven de20 pk uit, rond de 30 moet haalbar zijn.
gr
friso
getuned ect kan ie 23 pk, miss met NOS nog wat pk'tje erbij,
maar 30 lijkt me wel wat ver gezocht.
Dan zou je beter voor 2FAST4RACE gaan, kunnen 25+ scoren,
miss met NOS paar pk'tjes erbij... :wink:

Geplaatst: di 20 feb, 2007 19:41
door philip
als je geld over hebt :D ... dan is allus mogenlijk :tongduim:

Geplaatst: di 20 feb, 2007 19:49
door peterrrrr
dan zou ik voor 2 fast4 race gaan. die lui zijn bij malosie weg gegaan. en zijn voor hun eigenen begonnen met cilinders te maken schijnt dat je er veel pks uit kunt halen

Geplaatst: di 20 feb, 2007 19:50
door philip
ja. ik heb er ook wel eens verhalen over gehoord, die cilinders zijn echt uber goed en snel

Geplaatst: di 20 feb, 2007 19:58
door peterrrrr
wweet niet zeker, je moet bij die cilinder ook eeen andere krukas en daarvoor moet je je carter aanpassen

Geplaatst: di 20 feb, 2007 20:26
door Twan #33
klopt allemaal,

Maar jongens even wat anders, waar praten we hier over malossi mhr team of de evo of de 2fast4race dat zijn toch geen cilinders om mee op straat en uberhaubt mee te gaan crossen of te gaan spinnen.

Deze cilinders zijn ontworpen om een sprint te trekken van 400 meter en daarna weer stil gezet te worden en na 10 sprints een andere zuiger te ontvangen.

Ook de rest wordt er niet beter van, en als 2e verslijt je v-snaren en koppelingsplaten bij het leven,

Ik persoonlijk denk dat je niet verder moet gaan dan een polini corsa of wat je nu had een rode top.
Tenzei je alleen met de quad wil showen en sprintjes trekken op een scooter meeting maar zeker niet voor op straat.

Geplaatst: di 20 feb, 2007 20:46
door peterrrrr
Twan #33 schreef:klopt allemaal,


Ook de rest wordt er niet beter van, en als 2e verslijt je v-snaren en koppelingsplaten bij het leven,
scooter heeft geen kopplingsplaten :mrgreen:

Geplaatst: di 20 feb, 2007 20:48
door Twan #33
Ja weet de juiste benaming niet wat bij de koppeling zit die segmenten die in het koppelingshuis vastgrijpen