Sixman's ride...
-
- Quadrider
Re: Sixman's ride...
zeer mooie quad!
echt eenpracht
echt eenpracht
When The Gates Drops ,The Bullshit Stops ,No Fear ,No Friends ,Until The Race Ends
Dat Kan Sneller!!!!
Dat Kan Sneller!!!!
beste quadvrienden.....
ik heb besloten wa meer aandacht te geven aan mijn quadje...
een tijdje terug heeft Iche eens bij me langs gekomen en zag ik een bommetje van een quad... met betere onderdelen dan origineel...
men zei toen dat het THE WHITE ROCKET zou genoemd worden....
awel...
ik laat niet in mijn kaarten kijken en ga een stage verder dan origineel...
wat ik laat uitvoeren...
dynojetkit
luchtfilter K&N
Verstevigde krukas
volledige nieuwe versnellingen
Big bore kit 460cc
de quad zal soepeler draaien, meer vermogen hebben en wa rapper vooruitgaan zekers?
uw meningen graag...
ps. misschien word ik dan THE BLACK ROCKET ?
ik heb besloten wa meer aandacht te geven aan mijn quadje...
een tijdje terug heeft Iche eens bij me langs gekomen en zag ik een bommetje van een quad... met betere onderdelen dan origineel...
men zei toen dat het THE WHITE ROCKET zou genoemd worden....
awel...
ik laat niet in mijn kaarten kijken en ga een stage verder dan origineel...
wat ik laat uitvoeren...
dynojetkit
luchtfilter K&N
Verstevigde krukas
volledige nieuwe versnellingen
Big bore kit 460cc
de quad zal soepeler draaien, meer vermogen hebben en wa rapper vooruitgaan zekers?
uw meningen graag...
ps. misschien word ik dan THE BLACK ROCKET ?
Laatst gewijzigd door sixman op do 26 nov, 2009 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
alé das goei nieuws sixman!
is het een verlengde krukas of gewoon een verstevigde?
want als je een langere krukas neemt dan moet je kop bijgewerkt worden
is het een verlengde krukas of gewoon een verstevigde?
want als je een langere krukas neemt dan moet je kop bijgewerkt worden
krukas wordt een verstevigde... moet wel als je een Bigbore steekt.
kortere slagen en soepeler... ik rij toch altijd 100 % onroad en die zijn er beter voor.
kortere slagen en soepeler... ik rij toch altijd 100 % onroad en die zijn er beter voor.
das goed dat je dat plaatst maar eigenlijk ben je dat niet verplicht
je krukas kan normaal gezien die 440 gemakelijk aan
maar je hebt gelijk beter voorkomen dan genezen!
hou ons maar op de hoogte!!
je krukas kan normaal gezien die 440 gemakelijk aan
maar je hebt gelijk beter voorkomen dan genezen!
hou ons maar op de hoogte!!
krukas moest zowiezo vernieuwd worden... er zat een weinig speling op...
het opnieuw persen ervan leek me onnodig en zoals je zegt, beter voorkomen dan genezen...
het opnieuw persen ervan leek me onnodig en zoals je zegt, beter voorkomen dan genezen...
ah zo ja dan heb je gelijk als hij er toch uit moet kan je beter ineens een verstevigde zetten
gisteren even gedag gaan zeggen tegen de quad...
stukken zijn besteld..
stukken zijn besteld..
Awel awel wa is da hier allemaal...ff wa meer power erin steken ofwa
Als ge mij wilt voorbij gaan zou de dan gene 700 kopen Grapje...
Amai Dimitrie,zal een groot verschil geven,kan ni wachten om eens mee te gaan rijden want is
al hélé tijd geleden hé,maar kheb serieus wa miserie gehad privé enzo daarmee dak hier ni meer kwam,
maar binnenkort gaan we eens toeren hé
Ziet er in ieder geval veel belovend uit,en die LED's geven echt een massa licht precies zeg
Grtz
Sprot
Als ge mij wilt voorbij gaan zou de dan gene 700 kopen Grapje...
Amai Dimitrie,zal een groot verschil geven,kan ni wachten om eens mee te gaan rijden want is
al hélé tijd geleden hé,maar kheb serieus wa miserie gehad privé enzo daarmee dak hier ni meer kwam,
maar binnenkort gaan we eens toeren hé
Ziet er in ieder geval veel belovend uit,en die LED's geven echt een massa licht precies zeg
Grtz
Sprot
hierze..... sprotje...
jah, ik heb genoodzaakte kosten aan de quad en doordat em toch openmoest heb ik de hele reutemeteut laten aanpakken...
enne, ik vond het sneu toen patrick me op zijn duizendste gemak me zo voorbijstak!!
enne die 700 gaat voor een volgend jaar zijn, we hebben de intentie wat bij te bouwen en daarvoor moet ik een jaartje extra werken...( koken)
blij je nog even over de vloer te zien!!
jah, ik heb genoodzaakte kosten aan de quad en doordat em toch openmoest heb ik de hele reutemeteut laten aanpakken...
enne, ik vond het sneu toen patrick me op zijn duizendste gemak me zo voorbijstak!!
enne die 700 gaat voor een volgend jaar zijn, we hebben de intentie wat bij te bouwen en daarvoor moet ik een jaartje extra werken...( koken)
blij je nog even over de vloer te zien!!
nu dat ik toch bezig ben....
heb net een verlagingsset gekocht.... mooi afgeleverd aan Motoparts en die gaan dat er ook opsteken...
deze morgen nog es gaan informeren over de bigbore....
komt een cylinder met diameter 94, zal later wel te horen krijgen hoeveel cc dit dan is, het is allesinds de grootste en ik dacht dat er 2 maten waren, een 440cc en een 46Occ
klopt dit?
in ieder geval gaat het kot vooruit gaan!!
heb net een verlagingsset gekocht.... mooi afgeleverd aan Motoparts en die gaan dat er ook opsteken...
deze morgen nog es gaan informeren over de bigbore....
komt een cylinder met diameter 94, zal later wel te horen krijgen hoeveel cc dit dan is, het is allesinds de grootste en ik dacht dat er 2 maten waren, een 440cc en een 46Occ
klopt dit?
in ieder geval gaat het kot vooruit gaan!!
-
- Quadracer
- Contacteer:
ja sixman, khoop dat jij die verlaging beter kan gebruiken, ik rij nog te graag off road
alsek u plannen zo hoorde wassek wel jaloers ze, uw spel zal inderdaad goed vooruit gaan!
nog veel succes met uw quadje, kben benieuwd!
alsek u plannen zo hoorde wassek wel jaloers ze, uw spel zal inderdaad goed vooruit gaan!
nog veel succes met uw quadje, kben benieuwd!
http://www.qc-xplode.be" onclick="window.open(this.href);return false;
A new quad generation is born !
A new quad generation is born !
Die veranderingen gaan een echte bom van je quad maken hoor Dimi, veel succes !
Tot laters
Tot laters
zeker doen Dimi,
ik heb er geen spijt van
wel telkens goed de speling van krukas laten controleren op een regelmatigere basis, ikzelf heb nu 7000km gereden met mijn opstelling en voorlopig alles OK
ik had je oproep niet gehoord, zit in Philly voor het moment, normaal ben ik eind deze week terug thuis...
ik zal je anders wel bellen als ik thuis ben
ook ik wil dringend nog eens in groep rijden, maar tijd, tijd en tijd....
mijne staat voor het moment ook terug omhoog voor off-road, heb tandwiel verhouding 15-32 liggen, lekker zalig cruisen
grtz
Patrick
ik heb er geen spijt van
wel telkens goed de speling van krukas laten controleren op een regelmatigere basis, ikzelf heb nu 7000km gereden met mijn opstelling en voorlopig alles OK
ik had je oproep niet gehoord, zit in Philly voor het moment, normaal ben ik eind deze week terug thuis...
ik zal je anders wel bellen als ik thuis ben
ook ik wil dringend nog eens in groep rijden, maar tijd, tijd en tijd....
mijne staat voor het moment ook terug omhoog voor off-road, heb tandwiel verhouding 15-32 liggen, lekker zalig cruisen
grtz
Patrick
http://www.theunissen-patrick.be" onclick="window.open(this.href);return false;
toemme, die bigbore is nu nog nie binnen.........
4e week van wachten....mjah, geduld is de moeder van de olifant in de porceleinwinkel...
als het nog lang gaat duren dan kan ik me al mijn kunstjes terug aanleren....wheely, side-lifts, op 1 achterwiel, geblinddoekt ( jedi-style)
4e week van wachten....mjah, geduld is de moeder van de olifant in de porceleinwinkel...
als het nog lang gaat duren dan kan ik me al mijn kunstjes terug aanleren....wheely, side-lifts, op 1 achterwiel, geblinddoekt ( jedi-style)