ach een griepje overleef ik wel, al heb je het gevoel dat je dood wil hahahahaha
en ik mag nog niet dood gaan want wie gaat er dan babel achter zijn votten aan zitten om door tewerken???

he vriend niet dood gaan hoor dan ben ik straks me onderdelen kwijt...........mobydirk schreef:ik wist dat je dockter in de weetnietkunde was maar ook een huis arts?
ach een griepje overleef ik wel, al heb je het gevoel dat je dood wil hahahahaha
en ik mag nog niet dood gaan want wie gaat er dan babel achter zijn votten aan zitten om door tewerken???

Maar ik de sleutelmobydirk schreef:wel nee die plunder je er dan toch gewoon weer af
mocht er wat gebeuren heb je mijn toesteming

Jij heb ze toch pas ergens in 2015 nodig ofzobabeltuning schreef:he vriend niet dood gaan hoor dan ben ik straks me onderdelen kwijt...........mobydirk schreef:ik wist dat je dockter in de weetnietkunde was maar ook een huis arts?

Vooral slap lullen!!!!!!!!crazyphoenix schreef:Tunerssssssssss
wat IS het koud....
komen er nog een keer fotos van dat ding of word hier alleen maar slap gelult?

ik heb er inmiddels wel wat foto's opstaan toch. Zelfs van alle tuners, oppertuners en aanhang bij elkaar...R1aptor schreef:Vooral slap lullen!!!!!!!!crazyphoenix schreef:Tunerssssssssss
wat IS het koud....

En bij jou dan pik,jou topic gaat ook verder weg steeds!

crazyphoenix schreef:ik heb er inmiddels wel wat foto's opstaan toch. Zelfs van alle tuners, oppertuners en aanhang bij elkaar...R1aptor schreef:Vooral slap lullen!!!!!!!!crazyphoenix schreef:Tunerssssssssss
wat IS het koud....

En bij jou dan pik,jou topic gaat ook verder weg steeds!
M'n topic misschien verder weg, maar het einde van het project steeds dichterbij;)
uitlaten bijna klaar, remleidingen besteld en klaar, weekend ophalen. Kom je dan die schijven checken?
Klopt inderdaat beter toch dat het wat word!!
En alle tunners bij elkaar heeeeeeeeeeeeeeee.
Zal even kijken of ik tijd heb maar komt goed pik...
Laterzz tunner
Word het zo langzamerhand al tijd om te sparen voor een turbo gasten?
Latex en tot soa!

alleen denk ik niet dat uw verbrede as dit aan kan
 alleen denk ik niet dat uw verbrede as dit aan kan  

Ben je al wakker dan mobydirk????mobydirk schreef:sparen voor een turbo? in de regen smeken me banden nu al tot en met de 4e versnelling om grip
maar dames zie ik daar nou weer goed? speelweer!!!!!!!!!!
laten we lekker dwars gaan doen!!!!