Wheelie
- Jason McCoy
- Quad GOD
Re: Wheelie
Zo vanmiddag eventjes tussendoor wezen oefenen.
Nu kom ik wel op het kantelpunt maar alles combineren. (koppeling, gas en voetrem) dat zit er nog niet helemaal in.
Aangezien ik mn achterrem nooit gebruik is dat niet echt een reflex die er in zit dus dat moet ik even goed oefenen.
Link
Nu kom ik wel op het kantelpunt maar alles combineren. (koppeling, gas en voetrem) dat zit er nog niet helemaal in.
Aangezien ik mn achterrem nooit gebruik is dat niet echt een reflex die er in zit dus dat moet ik even goed oefenen.
Link
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
maaar even heel iets anders...
waar is dat waar je dit oefent? ziet eruit als een dik cross parcour
waar is dat waar je dit oefent? ziet eruit als een dik cross parcour
- Jason McCoy
- Quad GOD
tja pagina 9. maar met zulke dingen gaat t snel hahaha.
Is een prive stuk grond van iemand bij mij uit t dorp. Is 2 minuten van mn huis dus rij hier als ik maar kort tijd heb.
Is wel mooi stukje hoor maar beetje klein en zonder jumps.
Is een prive stuk grond van iemand bij mij uit t dorp. Is 2 minuten van mn huis dus rij hier als ik maar kort tijd heb.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadracer
- Contacteer:
vanmiddag gaan mn maat en ik ook weer oefenen hahahaha
ben benieuwd wat mn home made grabbar doet
ben benieuwd wat mn home made grabbar doet
http://www.quadforumbenelux.com/garage_vehicle.php?mode=view_own_vehicle&CID=1309
- Jason McCoy
- Quad GOD
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Wij zijn hier vandaag ook wezen rijden, met een 4x4 is dit wel een heel leuk stukje terreinJason McCoy schreef:tja pagina 9. maar met zulke dingen gaat t snel hahaha.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Jij bent daar wezen rijden????
Waar ben jij vandaan dan en wie ben je want dat moet je wel eerst overleggen natuurlijk he. Je ken niet zomaar bij iemand in de achtertuin gaan rijden die je niet kent. Bedoel straks verpest je iets voor gasten die er wel gewoon mogen rijden.....
Waar ben jij vandaan dan en wie ben je want dat moet je wel eerst overleggen natuurlijk he. Je ken niet zomaar bij iemand in de achtertuin gaan rijden die je niet kent. Bedoel straks verpest je iets voor gasten die er wel gewoon mogen rijden.....
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Jason McCoy schreef:Jij bent daar wezen rijden????
Relax.... Ik heb alleen in z'n voortuin gereden
Het is allemaal met toestemming. En wij rijden gewoon normaal in die omgeving, als wij een paard zien zetten we netjes de quad aan de kant met motor uit. ( dat is meer dan dat ik van sommige andere kan zeggen ) Degene die het verpesten zijn denk ik die daar vuurtje stoken en de picknicktafel kapot maken.
Maar woe weet zien we elkaar nog wel eens
- Jason McCoy
- Quad GOD
of je zegt gewoon wie je bent, dan kunne we gewoon samen gaan?
Maar dat is net t punt ja, was daar laatst, lagen er injectie naalden. Ik weet niet maar er spelen daar ook kleine kinderen.....
Maar dat is net t punt ja, was daar laatst, lagen er injectie naalden. Ik weet niet maar er spelen daar ook kleine kinderen.....
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
ik ben ook nog steeds aan het proberen met mijn 50 cctje
maar daar heb je vooral een gebrek aan vermogen.. maarja binnenkort komt er weer wat leuks op dus gaat waarschijnlijk wat makkelijker
gewoon blijven proberen, je wordt er vanzelf wel goed in
maar daar heb je vooral een gebrek aan vermogen.. maarja binnenkort komt er weer wat leuks op dus gaat waarschijnlijk wat makkelijker
gewoon blijven proberen, je wordt er vanzelf wel goed in
Haha, ik kan ook wel wat oefening gebruikenHerbie VW schreef:Wanneer hebben we wheely oefen meeting?
Laatst gewijzigd door Quadbeest op za 03 aug, 2013 21:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- Jason McCoy
- Quad GOD
Hahaha, als mn rug beter is jonge...
Kan ik meteen is ff kijken wat jij nou aan die quad heb gedaan. Want hij ziet er heel anders uit dan eerst.
Kan ik meteen is ff kijken wat jij nou aan die quad heb gedaan. Want hij ziet er heel anders uit dan eerst.
Can-Am Renegade
Quad Team Gelderland
Quad Team Gelderland
Ghehehe, doet ie nog zeer dan?
Nou niks bijzonders te zien an die frikandel hoor
Nou niks bijzonders te zien an die frikandel hoor
Hsun 350. (Tekoop)
KFX400.
Quad Team Gelderland
KFX400.
Quad Team Gelderland
Kan je inmiddels al een wheelie?
Ik was toestraks een wheelie aan het doen maar raakte uit balans en knalde tegen een hek aan..
Volgende keer wat beter uitkijken
Ik was toestraks een wheelie aan het doen maar raakte uit balans en knalde tegen een hek aan..
Volgende keer wat beter uitkijken