Pagina 9 van 12

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 18:51
door blaster85
plblaster200 schreef:zou ik tekort komen als ik wil crossen denk je niet op crossbaan he maar bos en zand vlakte
ja oke dan zou ik het gwn proberen

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 19:20
door Dironic
Denk zoiets als mij :)
gewoon op de baan en soms zon zand paddeke pakken en door diepe plassen rijden :D

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 19:36
door plblaster200
ja zoiets ja gewoon rijden en wat ik tegen kom even meepakken haha

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 20:15
door dave88
Ik verwissel mijn voortandwiel altijd, is bij mijn qaud zo gebeurt. Weet niet hoe het bij jouw zit?

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 20:22
door blaster85
Bij een blaster duurt het denk ik wat langer want het kapje wat over het tandwiel gaat is 1 geheel met de kap die over het vliegwiel gaat

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 20:55
door plblaster200
klopt duurt iets langer bij blaster ja
ga eind deze maand deze setup proberen
en kijken of het naar mijn zin is
als dat niet zo is verder rommelen haha


of zou ik anders eerst eens alleen uitlaat probern
wat zou ik er in top op vooruitgaan?????

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:00
door blaster85
plblaster200 schreef:klopt duurt iets langer bij blaster ja
ga eind deze maand deze setup proberen
en kijken of het naar mijn zin is
als dat niet zo is verder rommelen haha


of zou ik anders eerst eens alleen uitlaat probern
wat zou ik er in top op vooruitgaan?????
kweet niet hoeveel maar je gaat er wel in vooruit want de orginele houd nogal tegen bij een blaster maar reken dan wel dat je die extra snelheid omhoog wel in de hoge toeren zit en niet constant kan rijden.

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:14
door Dironic
Idd je mag niet constant dezelfste snelheid houden.. beetje trager en sneller rijden doe ik altijd :)

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:17
door blaster85
@dironic
Ik heb nog nooit lang op de weg/baan gereden maar dan rij je zkr zo: gas... Los... Gas... Los...?

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:24
door Dironic
blaster85 schreef:@dironic
Ik heb nog nooit lang op de weg/baan gereden maar dan rij je zkr zo: gas... Los... Gas... Los...?
Klopt :)

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:32
door Robin95
Dat wist ik niet, is er een speciale rede waarom dat niet mag?

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:33
door blaster85
Robin95 schreef:Dat wist ik niet, is er een speciale rede waarom dat niet mag?
word denk ik anders gwn simpel weg te warm

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:37
door plblaster200
kweet niet hoeveel maar je gaat er wel in vooruit want de orginele houd nogal tegen bij een blaster maar reken dan wel dat je die extra snelheid omhoog wel in de hoge toeren zit en niet constant kan rijden.[/quote]


ja dat is wat ik weet en bedoel dat die extra in de hoge toeren zit daarom dacht ik tandwieltje veranderen zodat ie niet heel de tijd in die hoge toeren hangt snap ie


of gaat die vlieger niet op wat ik nu zeg

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:41
door blaster85
plblaster200 schreef:kweet niet hoeveel maar je gaat er wel in vooruit want de orginele houd nogal tegen bij een blaster maar reken dan wel dat je die extra snelheid omhoog wel in de hoge toeren zit en niet constant kan rijden.

ja dat is wat ik weet en bedoel dat die extra in de hoge toeren zit daarom dacht ik tandwieltje veranderen zodat ie niet heel de tijd in die hoge toeren hangt snap ie


of gaat die vlieger niet op wat ik nu zeg[/quote]
ja je hebt wel gelijk maar je kan dan weer harder en moet je hem als nog niet te lang in hoge toeren houden maar hij gaat dan wel harder of eventueel een 32 tand achter dacht ik

Re: yahama blaster 2000

Geplaatst: do 07 jun, 2012 21:50
door plblaster200
maar met 32 tabd achter valt niet echt meer te crossen he
gaat erom om op een tachtig weg niet op volle toeren te moeten rijden om met verkeer mee te rijden snap ie
maar wel nog goed snel te zijn om te crossen dus had ik bedacht
38 achter
14 voor
zijn in totaal drie tantjes en heb begrepen dat dat gelijk staat aan plus/min 20 procent
meer top minder acc.
mar met vh uitlaat erbij zit ik op hoger top dan met orgineel
en ook meer puwer in hogere toeren tijdens cross

dat is mi9jn filosofie erachter
maar als jullie me dat afraden omdat het niet echt uithaalt vertel het me gerust
want wil geen geld weggooien