Sjiek he? Denkt er nog ma is goed over naRobin95 schreef:Djuu laurens, dikke yfz er van gemaakt!
![Wink ;)](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Sjiek he? Denkt er nog ma is goed over naRobin95 schreef:Djuu laurens, dikke yfz er van gemaakt!
BedanktProevoquad schreef:Mooi,knap afgemaakt.
Bedankt, ik vind de kleur heel mooi uitgekomenMarijn schreef:Gedurft kleurtje;) maar wel mooi geworden!
Is de banshee veel sneller as de 450 of zit er niet veel verschil op?
Valt het mee op een quad volledig te demonteren ? Ik bedoel de volledige kabelboom enal eraf te halen?
Greetzz
Bedankt! Ja de nerfs moeten nog opgeppetst worden, en de kappen worden nog opgeblonken met een speciaal product en er komt nog een stickersetje opsander.w schreef:mooi man, ik zou alleen nog ff poetsen...
nerfbars ff netjes polijsten met een lappie en een tube pasta 3 uurtjes werk denk kost 4 eu en knap er verschikkelijk van op.
en nog een paar van die onderdeeltjes en misschien je plastic nog ff netjes polijsten.
maar hijs super opgeknapt
Ik ga het van de week eens uittesten! Voor echt cross is de YFZ confortabeler, je voelt dat hij nieuwer is en ontworpen om te crosse. Ik ben er wel zeker van dat mijn banshee sneller is met die stroker etc.erikalbring schreef:netjes laurens, ik ben idd wel benieuwd welke nu sneller is/comfortabeler rijd
In da weer gaan crossen ja ? alles ligt hier vol water.bizon450 schreef:ik denk dat je met de banshee makkelijker kan 'spelen' zen gat weg zwieren wanneer je wil, en hem ook mooi controleren in de bochen, zeker als je in de powerband zit, de wielen blijven doorspinnen, t.o.v. een 450, of in het algemeen een 4-takt is het al wat moeilijker. was me daarstraks toch op gevallen tijdens het crossen