wereldrecord
Ge doet maar op de maasvlakte mij zien ze daar niet meer, veel te zot. Ik daar een keer gezien dat ze iemand met de helikopter zijn moeten komen halen. Was vol op iemand anders gereden. Iedereen rijdt er zomaar op los er is geen parcour alleen maar wat heuvels en voor de rest je ziet maar. Persoonlijk vindt ik het daar onverantwoord om rond te rijden en dan nog met zoveel volk. NO WAY
IF IT HAS TITS OR WHEELS, YOU WILL GET IN TROUBLE
Als er 300 quads komen dan zijn de blauwe mannetjes zo daarRik350 schreef:Rotterdam dan he op de maasvlakte zeer geschikt. Voor mensen met en zonder kenteken. Tevens is het toegestaan er te rijden zodat dat geen problemen opleverd.
DQT -Dangerous Quadracing Team-
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
"Ik ben eigenlijk best snel, ik verlies gewoon tijd met het vallen"
-
- Quad Master
MAZDA-Bke schreef:Ge doet maar op de maasvlakte mij zien ze daar niet meer, veel te zot. Ik daar een keer gezien dat ze iemand met de helikopter zijn moeten komen halen. Was vol op iemand anders gereden. Iedereen rijdt er zomaar op los er is geen parcour alleen maar wat heuvels en voor de rest je ziet maar. Persoonlijk vindt ik het daar onverantwoord om rond te rijden en dan nog met zoveel volk. NO WAY
voor die dag kunnen we toch een parcourtje maken?
Veiligheid gaat toch voorop moeten staan.
-
- Quadracer
- Contacteer:
Nee zonder dollen het is een stuk zandgrond waar zelfs borden staan met mx zone en 4x4 zone. Het is er zonder gedogen of wat ook echt toegestaan om er te rijden. Als dit officieel word is het misschien wel wenselijk het van te voren even te melden aan de lokale autoriteit.Teunie schreef:Als er 300 quads komen dan zijn de blauwe mannetjes zo daarRik350 schreef:Rotterdam dan he op de maasvlakte zeer geschikt. Voor mensen met en zonder kenteken. Tevens is het toegestaan er te rijden zodat dat geen problemen opleverd.
"Ride as if you'll live forever. Ride as if you'll die today."
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
"Ik houd niet zo van generaliseren dat doen belgen ook altijd zo"
Op het circuit van Zolder is ook een ideale plaats,daar worden ook dikwijls tuning-shows georganiseert met meer dan 2000 wagens dus plaats genoegErre schreef:Als der een fatsoenlijke locatie word gevonden en nie te ver (heb geen remorkske of zo om hem te vervoeren) kom ik ook. Omgeving Turnhout is dus ideaal en is ook nie ver van nederland Iets in Antwerpen is ook goed, makro of wijnegem? Het zou wel cool zijn zoveel quads bij elkaar
Greetzzzz
Yamaha Banshee 350 2011 (kleuren 2007)"Low-Rider"
-
- Easy Quadrider
- Contacteer: