Pagina 85 van 122
Geplaatst: di 21 aug, 2007 07:43
door Charger69
Ja de afwerking lijkt me ook geweldig goed te zijn
raptor 350
Geplaatst: di 21 aug, 2007 11:21
door caterham7
spijtig kevin,maar ik kan geen afbeeldingen van mijn kfx700 plaatsen bij gebrek aan een electronisch toestel maar om u een gedagt te geven het is het model in het zwart het lijkt op marmer en er zitten goldspeed baanbanden op 255-60-10 en van de kw veren is de veerdraad over gans de lengte afgeslepen zodat de veerdraad niet meer r
ond is maar ovaal en ik heb dit zelf uitgevoerd ;ik ben meer dan 40jaar auto en motor technieker geweest trouwens nu nog in de mate van het mogelijke.
en vrienden bedankt voor de reakties.(hoe plaats ik zo een icoontje)?
Geplaatst: di 21 aug, 2007 11:23
door BULLET-PROOF
Geplaatst: di 21 aug, 2007 11:27
door JohnBeton
rappy 700 rijder schreef:mooi spul (heb het zelf ook
)
maar echt met dat spul hoef je niet meer bang te zijn voor drempels want die platen zijn zo sterk
idd, GYTR is degelijke kwalitiet, kost iets meer, maar is veel sterker.
raptor 350
Geplaatst: di 21 aug, 2007 11:38
door caterham7
als het dat maar is :applaus: doe zo maar verder kevin ik volg het wel op
Geplaatst: di 21 aug, 2007 11:41
door BULLET-PROOF
raptor 350
Geplaatst: di 21 aug, 2007 12:03
door caterham7
hallo kevin,hopelijk weet je ,als je een quad verlaagd dat dan de hele geometrie van de suurinrichting veranderd !
ik heb bij mijn kfx ook de geometrie moeten bijstellen om een goeie wegligging te bekomen zeker als je alleen op de
weg rijd als ik.
Geplaatst: di 21 aug, 2007 12:06
door airwolf
wel caterham ik ben benieuwd om jou quadje te zien!
t'zal wel zalig zijn een getunde kfx die kom je niet zo vaak tegen!
Geplaatst: di 21 aug, 2007 12:17
door zilladude
ja idd , en die gaan goed vooruit ook !
Geplaatst: di 21 aug, 2007 12:46
door caterham7
hallo airwolf en kevin-raptor#6 en andere,ik ga deze winter ook nog een paar veranderingen doen .
ik ga twee conische inlaatpijpen draaien voor op de carburatoren te plaatsen dat geeft meer nm
en meer pk.mijn vorige quad was een kef semi automatiqe.bij aankoop reed die max 75kh.
na het plaatsen van een conische inlaatpijp liep hij 95kh ,in goeie omstandiheden zelfs 100kh
en dat voor een 300cc 2kleppen lucht gekoeld dat is niet mis,maar voor mij is het niet absoluut
de snelhijd die telt maar de trekkracht (nm) dat is het meest aangename aan die vebouwing+de
geweldige sound die je krijgt bij het axelereren.
een nadeel,ge moet de conen zelf draaien en ge moet de afmetingen zelf berekenen ;de formule
heb ik in mijn bezit gekregen van een technieker uit de formule 3.
Geplaatst: di 21 aug, 2007 14:06
door BULLET-PROOF
raptor 350
Geplaatst: di 21 aug, 2007 14:30
door caterham7
hallo kevin, als het zover is zal ik mijn best doen om enkele fotos door te sturen ik vind wel iemand met een digitaal toestel; beloofd.
Geplaatst: di 21 aug, 2007 20:38
door BULLET-PROOF
Geplaatst: wo 22 aug, 2007 22:47
door BULLET-PROOF
hopelijk komen nu morgen de veren of de a arm en bodemprotectie aan of de rest wat nog moet komen.
Maar de veren vind ik het belangrijkst
Geplaatst: wo 22 aug, 2007 23:41
door zilladude
kben benieuwd !