Pagina 10 van 22

Geplaatst: di 30 mei, 2006 06:44
door bertmat
Nog steeds twijfel omtrent de veren?(kan gerust een extra setje laten meekomen hoor)

Waarom laat je er die TF'en er niet onder staan?(of zijn dat die van No Limit)

Heb de indruk dat de Wilbers van Jan niet slecht zijn,...of zou hij met andere veren nog sneller kunnen?

Geplaatst: di 30 mei, 2006 06:49
door Hanzie
is zo'n achterlicht van de 2006 yfz niets voor erop?
lijkt me wel vet strak!

Geplaatst: di 30 mei, 2006 07:01
door No Limit W-tec
bertmat schreef:Nog steeds twijfel omtrent de veren?(kan gerust een extra setje laten meekomen hoor)
Een set vering voor W-tec (4 stuks) heeft een klantwaarde ex btw van 1253 €, denk niet dat jij voor die prijs een set Ohlins kan laten overkomen, of toch ? We hebben niet het onbeperkte budget zoals sommigen op het forum hier...
bertmat schreef:Waarom laat je er die TF'en er niet onder staan?(of zijn dat die van No Limit)
Is idd een set van mij.
bertmat schreef:Heb de indruk dat de Wilbers van Jan niet slecht zijn,...of zou hij met andere veren nog sneller kunnen?
Wilbers is goed maar wordt door W-tec niet verder op gewerkt om te verbeteren omdat ze met ander merk bezig zijn aan 't testen. Ze moeten te veel veranderen aan de wilbers (W-tec maakt oa zelf andere piston voor in de Wilbers).

Geplaatst: di 30 mei, 2006 07:05
door No Limit W-tec
Dutje#82 schreef:vindt hem vet cool, enkel spijtig dat dat achterste zo vlug trg klopt :(


grtzz

Waar blijf je ze halen ? Hoop dat je met je Ohlins super vering hebt, maar als ze niet goed afgesteld staan vrees ik dat je nog meer kloppen gaat krijgen dan wat je ooit op W-tec hebt gezien.

Hoe harder je gaat hoe meer kloppen je krijgt. :wink:

Je kan goed commentaar geven op andermans materiaal maar als ik voorstel om even met mijn YFZ te rijden om nokkenassen, radiale rempomp en GPR stuurdemper te testen haak je af omdat het stuur en de hendels niet naar jouw gedacht staan...

Geplaatst: di 30 mei, 2006 07:16
door Vincenzo
No Limit YFZ schreef:
Dutje#82 schreef:vindt hem vet cool, enkel spijtig dat dat achterste zo vlug trg klopt :(


grtzz

Waar blijf je ze halen ? Hoop dat je met je Ohlins super vering hebt, maar als ze niet goed afgesteld staan vrees ik dat je nog meer kloppen gaat krijgen dan wat je ooit op W-tec hebt gezien.

Hoe harder je gaat hoe meer kloppen je krijgt. :wink:

Je kan goed commentaar geven op andermans materiaal maar als ik voorstel om even met mijn YFZ te rijden om nokkenassen, radiale rempomp en GPR stuurdemper te testen haak je af omdat het stuur en de hendels niet naar jouw gedacht staan...
ach, hij is nog jong en moet nog VEEL leren laten we het daarmee houden.
verstand komt met de jaren zeggen ze toch altijd

Geplaatst: di 30 mei, 2006 07:19
door bertmat
@No Limit: slecht geslapen?

Geplaatst: di 30 mei, 2006 07:44
door No Limit W-tec
bertmat schreef:@No Limit: slecht geslapen?
Nee, kan alleen het woord V...G niet meer horen... Zeker als je dan nog eens van die onnozele commentaar en discussies krijgt zoals hier op het forum...

Kan er maar een iets op zeggen : hoopt dat alles binnenkort in orde komt met die vering en dat het weer wat beter wordt zodat we treffelijk kunnen gaan testen en afstellen op een harde baan. 1 juli start met Tarrega het endurance seizoen voor ons dus hebben welgeteld nog één maand, heel weinig dus... Eens de endurances beginnen hebben we 7 endurances op 9 weken, dus veel tijd voor afstelling, laat staan herstelling zal er niet zijn, quad moet tiptop in orde zijn.

Geplaatst: di 30 mei, 2006 07:59
door Hanzie
bertmat schreef:@No Limit: slecht geslapen?
Nee de wtec heeft hem tegen het gat geslagen toen hij was gaan trainen...

:roll:

Geplaatst: di 30 mei, 2006 08:40
door peet #77
wat is dat hier allemaal en van dutry zijn we dat toch gewoon zijn comentaar ik antwoord er zelfs niet op

Geplaatst: di 30 mei, 2006 08:48
door Vincenzo
kunnen de mods daar eens niets aan doen aan al die veer discussies...

das persoonlijk ik rij standaard en zou ook heel graag mij een goed setje kopen.

trouwens ON TOPIC: prachtige wtec! :punk: :punk: :punk:

Geplaatst: di 30 mei, 2006 12:53
door Alfredo
Ik vind hem op dit moment te wit en zou echt wel voor een stickerset gaan of op zijn minst 1 zwart lijntje over de tank cover laten lopen. Verder had ik ook de achterbumper in een andere kleur gedaan, maar dat is puur smaak.
Ik merk dat de koeilvloeistof? naast de uitlaat hangt, misschien kan je er een metalen plaatje tussenhangen om de warmte-overdracht wat tegen te gaan? Wat me ook steeds blijft verbazen is het feit dat de voorste remschijven uit je velg komen, zit je met spoorverbreders ofzo? Op zandparcours ga je daar geen last van hebben natuurlijk, maar ik zou toch echt geen stenen willen tegenkomen op deze manier.
Ik een Fasst Flexx stuur genomen hebben omdat ik er al heel wat lovende commentaren over heb gelezen (behalve dan over de prijs). De remlichten vallen wat lomp uit maar storen niet echt. Het had mooier geweest moesten ze verwerkt zijn in de quad zelf, maar ik besef dat dat bijna niet te doen is.

Over vering ken ik weinig tot niets, dus daar geef ik dan ook geen commentaar op. Alleen als het achterste zo vlug terug klopt, moet je de rebound toch wat minder zetten? Hebben beide veren trouwens dezelfde afstelling?

Geplaatst: di 30 mei, 2006 13:25
door No Limit W-tec
Alfredo schreef:Ik vind hem op dit moment te wit en zou echt wel voor een stickerset gaan of op zijn minst 1 zwart lijntje over de tank cover laten lopen.
Is ook mijn gedacht fijn lijntje over tank tot op neus, zou vorm wat meer accentueren, maar is persoonlijke keuze Bart en Geert.
Alfredo schreef: Ik merk dat de koeilvloeistof? naast de uitlaat hangt, misschien kan je er een metalen plaatje tussenhangen om de warmte-overdracht wat tegen te gaan?
Is expansievat, circuleert daar geen koelvloeistof, dus kan geen kwaad.
Alfredo schreef:Wat me ook steeds blijft verbazen is het feit dat de voorste remschijven uit je velg komen, zit je met spoorverbreders ofzo? Op zandparcours ga je daar geen last van hebben natuurlijk, maar ik zou toch echt geen stenen willen tegenkomen op deze manier.
Is al beter dan het vorige model dan stonden ze nog meer naar binnen, maar tot op heden nog geen last van gehad. Is een gevolg van type voorarmen, maar kan ook als voordeel aanzien worden : remmen worden beter gekoeld.
Alfredo schreef:Ik een Fasst Flexx stuur genomen hebben omdat ik er al heel wat lovende commentaren over heb gelezen (behalve dan over de prijs).
Zou idd wel eens investering op termijn kunnen worden, met de dikke 560 erin trilt quad toch iets meer dan met 525, maar eerlijk gezegd vind ik de Flexx niet mooi, maar wel zeer effectief om trillingen en kleine schokken op te vangen.
Alfredo schreef:De remlichten vallen wat lomp uit maar storen niet echt. Het had mooier geweest moesten ze verwerkt zijn in de quad zelf, maar ik besef dat dat bijna niet te doen is.
Zijn geen remlichten, zou wat te gemakkelijk worden voor de achtervolgers, is gewoon achterverlichting en staat er maar op voor twee wedstrijden : Tarrega en Pont-de-Vaux waar we ook 's nachts moeten rijden.
Alfredo schreef:Over vering ken ik weinig tot niets, dus daar geef ik dan ook geen commentaar op. Alleen als het achterste zo vlug terug klopt, moet je de rebound toch wat minder zetten? Hebben beide veren trouwens dezelfde afstelling?
Je hebt het idd bij rechte eind Alfredo, maar dat snappen sommigen van dit forum nog niet echt... :lol:

Geplaatst: di 30 mei, 2006 13:40
door tweewielertje
schitterende Wtec :bier: :bier: :bier:

ik persoonlijk zou er geen lijntjes bijdoen vind hem gewoon :buig: :buig: :buig: prachtig

:knikduim: :knikduim: :knikduim:

grtz :bier2: :bier2: :bier2:



wat de discussie betreft over veringen moet ik Alfredo volkomen gelijk geven
ik ken ook niets van veringen en zou alleen maar keuze maken naar vorm en kleur en dat zou nie goe zijn denk ik :engel: :engel: :engel: :engel:
drank daarintegen zou ik wel weten wa gekozen... :wink: :idea: :wink:

Geplaatst: di 30 mei, 2006 14:24
door No Limit W-tec
Ah, den Igor heeft ons ook gevonden. Was jij ook present op de babe quadinwijding ? :bier2: :bier2: :bier2:

Geplaatst: di 30 mei, 2006 14:36
door Alfredo
No Limit YFZ schreef:
Alfredo schreef:Ik vind hem op dit moment te wit en zou echt wel voor een stickerset gaan of op zijn minst 1 zwart lijntje over de tank cover laten lopen.
Is ook mijn gedacht fijn lijntje over tank tot op neus, zou vorm wat meer accentueren, maar is persoonlijke keuze Bart en Geert.
Krijg je de plastic eigenlijk terug schoon of is dat nog niet geweten?
No Limit YFZ schreef:
Alfredo schreef: Ik merk dat de koeilvloeistof? naast de uitlaat hangt, misschien kan je er een metalen plaatje tussenhangen om de warmte-overdracht wat tegen te gaan?
Is expansievat, circuleert daar geen koelvloeistof, dus kan geen kwaad.
Expansievat van? Wat zit er dan wel in?
No Limit YFZ schreef:
Alfredo schreef:Wat me ook steeds blijft verbazen is het feit dat de voorste remschijven uit je velg komen, zit je met spoorverbreders ofzo? Op zandparcours ga je daar geen last van hebben natuurlijk, maar ik zou toch echt geen stenen willen tegenkomen op deze manier.
Is al beter dan het vorige model dan stonden ze nog meer naar binnen, maar tot op heden nog geen last van gehad. Is een gevolg van type voorarmen, maar kan ook als voordeel aanzien worden : remmen worden beter gekoeld.
Waren er bij het vorige model dan wel problemen mee? Zeker omdat je er mee op de baan mocht en als je dan eens in de Ardennen gaat rijden... (wat niet echt de bedoeling is met deze quad, maar je weet wat ik bedoel)
No Limit YFZ schreef:
Alfredo schreef:Ik een Fasst Flexx stuur genomen hebben omdat ik er al heel wat lovende commentaren over heb gelezen (behalve dan over de prijs).
Zou idd wel eens investering op termijn kunnen worden, met de dikke 560 erin trilt quad toch iets meer dan met 525, maar eerlijk gezegd vind ik de Flexx niet mooi, maar wel zeer effectief om trillingen en kleine schokken op te vangen.
Veel zie je er toch niet van met nog wat extra spulletjes zoals handguards, maar echt mooi zijn ze inderdaad niet. Zit er op deze W-Tec dan wel een Anti-Vibe stuurstang?
No Limit YFZ schreef:
Alfredo schreef:De remlichten vallen wat lomp uit maar storen niet echt. Het had mooier geweest moesten ze verwerkt zijn in de quad zelf, maar ik besef dat dat bijna niet te doen is.
Zijn geen remlichten, zou wat te gemakkelijk worden voor de achtervolgers, is gewoon achterverlichting en staat er maar op voor twee wedstrijden : Tarrega en Pont-de-Vaux waar we ook 's nachts moeten rijden.
Ach zo, ik dacht dat dat verplicht was zodat anderen 's nachts niet nodeloos op iemand inrijden als deze plots remt.
No Limit YFZ schreef:
Alfredo schreef:Over vering ken ik weinig tot niets, dus daar geef ik dan ook geen commentaar op. Alleen als het achterste zo vlug terug klopt, moet je de rebound toch wat minder zetten? Hebben beide veren trouwens dezelfde afstelling?
Je hebt het idd bij rechte eind Alfredo, maar dat snappen sommigen van dit forum nog niet echt... :lol:
Steek :p
Zijn beide achterste veren hetzelfde afgesteld?