Pagina 10 van 13
Geplaatst: vr 17 nov, 2006 15:52
door WJB#222
Geplaatst: vr 17 nov, 2006 16:52
door peet #77
zal wel niet hij moet nog leren schakelen
Geplaatst: vr 17 nov, 2006 17:02
door epix no-fear
peet #77 schreef:zal wel niet hij moet nog leren schakelen
aaah dan kan ie wel he david
en wat die nu allemaal voor quads heeft is wel ff wa sneller dan zo'n kawasaki
Geplaatst: vr 17 nov, 2006 18:51
door peet #77
yamaha tri-z schreef:peet #77 schreef:zal wel niet hij moet nog leren schakelen
aaah dan kan ie wel he david
en wat die nu allemaal voor quads heeft is wel ff wa sneller dan zo'n kawasaki
volgens mij is de shark een colectie begonnen
Geplaatst: vr 17 nov, 2006 18:53
door epix no-fear
peet #77 schreef:yamaha tri-z schreef:peet #77 schreef:zal wel niet hij moet nog leren schakelen
aaah dan kan ie wel he david
en wat die nu allemaal voor quads heeft is wel ff wa sneller dan zo'n kawasaki
volgens mij is de shark een colectie begonnen
museum he
Geplaatst: di 16 jan, 2007 11:09
door WJB#222
gistere op de auto salon geweest en hem daar zien staan en er op gezeten.
Maar wat is dat ding klein
het is net een blaster.
Maar de look's
Geplaatst: di 16 jan, 2007 11:13
door Ralph
Het is inderdaad een klein ding en net een Blaster, maar ik vind het heerlijk zitten, moet goed te controleren zijn denk ik.
Geplaatst: di 16 jan, 2007 13:14
door Skicks
Het is toch een wedstijdquad, tegen wat ik hoopte!
Ik hoopte op lekkere 50cc meer, en toch nog beetje vrije tijdsquad zoals mn Z, maar ie is TE klein voor met 2 erop te zitten. Toch voor ritten van meer als een uur...
Erg spijtig!
Ow maar die Can Am 800 is wel een VET ding! ik post vanavond nog fotos!
Geplaatst: di 16 jan, 2007 13:16
door WJB#222
ja de renagade is echt super ik heb er ook foto's van
was daar gister
Geplaatst: di 16 jan, 2007 13:20
door Skicks
banshee rijder schreef:ja de renagade is echt super ik heb er ook foto's van
was daar gister
hehe was daar gistere ook ! ben er vlug gaan opzitten ookal stond ie op een stand en plakte er plakkers op
maar voor ze de foto konden trekken hadden die mannen me er al afgetrokken
asses!
Geplaatst: di 16 jan, 2007 13:22
door WJB#222
ik heb foto's van dat ik er op zit stuk of 4
ik mocht dat
Geplaatst: di 16 jan, 2007 15:17
door LTim-R
ik was ook opt autosalon en heb zoals de meeste mij er ook even op neer gezet.
mijn gedacht is dan weer heel anders dan dat van jullie,ik vind hem bijvoorbeeld zeer smal en dat stuur staat veel te laag.als ik bij deze quad 3 ronden op een deftig parcour moet rijden verrek ik van de rugpijn,dit is toch veel te laag om er deftig mee te kunnen crossen.dus als je ziet moet je de quad aankopen waar het prijskaartje nog niet bekend van was en dan nog een hele reeks onderdelen veranderen om er deftig mee te kunnen rijden dus vind ikzelf dit een slechte koop (mijn mening)
maar zoals er al eerder is gezegd NICE LOOKS!
Geplaatst: di 16 jan, 2007 17:09
door Dubois
Dat stuur stond dan ook redelijk ver naar vanachter waardoor ze lager uitkwam.
Het was toch te verwachten dat deze klein ging aanvoelen, kijk maar naar de YFZ, die in dezelfde lijn ligt, en die naar mening ook klein uitkomt als je derop zit. Ik ben dan ook een redelijke grote mens met lange benen en...!
Geplaatst: do 18 jan, 2007 22:16
door Twan #33
Geplaatst: do 22 mar, 2007 21:28
door Ralph
Ik was vandaag bij Twin Air, de eerste testfilters zijn al geproduceert en gaan binnenkort naar Amerika voor testwerk. Er komt geen pro-flow kit, omdat de luchtfilterbak daar zich niet voor leent zonder snijden in de bak.
De standaard luchtfilter is een grote tegenvaller, ten eerste zijn ze geoliëd met een goedkope olie en druppelt de olie er aan alle kanten uit. Ten tweede is de filter opgebouwd uit twee lagen, maar zitten deze lagen niet aan elkaar vast zoals bij Twin Air, daartussen gaat zich dus vuil ophopen. Het is dus een aanrader om het standaard filter meteen te vervangen voor een ander filter zoals Twin Air.