RP QUAD TUNING FEVER
Jep, klopt allemaal wat jullie zeggen.
Ik vind zo'n 2Fast toch wat te overdreven
voor op de weg, zo'n MHR eigenlijk ook wel.
Dus ik ga waarschijnlijk voor de EVOLUTION,
maar ik ga er ook geen lange afstanden mee
rijden hoor. ik heb dat ding alleen maar voor
de show, en voor naar school samen met nog
een groep scooter en schakels een sprintje te trekken.
Verder laat ik hem altijd genoeg warmdraaien,
wat heel belangrijk is bij zo'n hoogtoerige cilinder.
maar wat Twan #33 al zij, alle slijt bij het leven,
zeker als je er langen afstanden mee gaat rijden.
Als die quad af is, ga ik er ook mee naar scooter-meetings ect,
voor de show.. is een keer wat anders dan een scooter...
PS: ik heb eigenlijk nog nooit een Access streak long quad gezien
die dik opgevoerd is...
Ik vind zo'n 2Fast toch wat te overdreven
voor op de weg, zo'n MHR eigenlijk ook wel.
Dus ik ga waarschijnlijk voor de EVOLUTION,
maar ik ga er ook geen lange afstanden mee
rijden hoor. ik heb dat ding alleen maar voor
de show, en voor naar school samen met nog
een groep scooter en schakels een sprintje te trekken.
Verder laat ik hem altijd genoeg warmdraaien,
wat heel belangrijk is bij zo'n hoogtoerige cilinder.
maar wat Twan #33 al zij, alle slijt bij het leven,
zeker als je er langen afstanden mee gaat rijden.
Als die quad af is, ga ik er ook mee naar scooter-meetings ect,
voor de show.. is een keer wat anders dan een scooter...
PS: ik heb eigenlijk nog nooit een Access streak long quad gezien
die dik opgevoerd is...
Bedankt voor jullie reacties!
Twan #33 schreef:mhr en evolution zijn even hoogtoerig en even onslijtvast
ho ho ho, pas op met wat je zegt..
de EVO heeft een veel dikkere wand
dan de MHR cilinders, en is ook slijtvaster.
maar wat je zegt ze slijten allemaal zowiezo
bij het leven, kijk maar naar m'n top,
die is "maar"middeltoerig, die zuiger heeft
10 maanden mee gedraaid, laat staan
bij een hoogtoerige...
Bedankt voor jullie reacties!
ja idd, maar de wand van een EVOTwan #33 schreef:Het is niet de wand die slijt maar de zuiger,
Het vaak vervangen van zuiger en zuigerveren heeft te maken met het feit dat de wand van cilinder harder is dan de zuiger en zuiger veren, mix dit met hoge toeren en je zit met een brakke zuiger binnen een korte tijd.
is slijtvaster...
Bedankt voor jullie reacties!
nog net niet 400m met de fiest doe ik erphilip schreef:hoe ver moet je naar school rije dan? voor mij is ut al 10 km op de duur worden dat dan toch wel lange afstanden
precies 1 min en 20 sec over. (in school zijn).
Als ik de konijnen eten geef in m'n tuin dan
gaat de eerste bel, 5 min later bij de 2e bel
moet je in de klas zijn...
Bedankt voor jullie reacties!
ja, weet ik.philip schreef:haha, nee idd niet ver om te rijden maja, 20 km per dag rije is wel lachu hoor
maar ik hou liever van een beetje rustig rond rijden in
de bebouwde kom, zo'n mooie 40 km\h.
En als er dan een auto of een scooter uitlokt,
even m'n gas open trekken. (na 5x te hebben
rond gekeken op er geen popo in de buurt was ...)
Bedankt voor jullie reacties!
ja dat zal wel. ik heb van de week de stuurstang van me access vernieuwd en dat scheelde gelijk een hoop, weerst moest ik goed me hande aan het stuur houde als ik over een heuveltje ging, en dan ging die alle kanten op, na de stuurstang te hebben vernieuwd gaat ut al stukke beter met sturen, dus miss. komt er verandering in de snelheid:P
wat voor stuurstang heb je er dan ingedouwd? een speciale?philip schreef:ja dat zal wel. ik heb van de week de stuurstang van me access vernieuwd en dat scheelde gelijk een hoop, weerst moest ik goed me hande aan het stuur houde als ik over een heuveltje ging, en dan ging die alle kanten op, na de stuurstang te hebben vernieuwd gaat ut al stukke beter met sturen, dus miss. komt er verandering in de snelheid:P
Bedankt voor jullie reacties!
UPDATE !!!
EEejj iedereen,
ik heb weer inkopen gedaan,
deze keer op QUADTUNING.NL
Samen met Ralph leuk prijsje afgesproken,
en samen met de gekregen informatie kon ik
eindelijk het gene kopen wat ik altijd al graag wilde...
en nu vragen jullie je waarschijlijk af wat ik nou zo
perse wilde...
Nou, dit...
Of te wel 4 dikke verbreeders, nu wordt ie ongeveer lang elke kant 10 cm verbreed...
en ze blinken nog lekker ook!
lekker dik...
Ik ga ze er zaterdag avond opzetten, ivm met
m'n werk. Ik weet nog steeds niet wat voor cilinder
er ik ga onder knallen (wel vermoeden) dus dat
blijft nog even een verassing...
Laat aub een berichtje achter...
EEejj iedereen,
ik heb weer inkopen gedaan,
deze keer op QUADTUNING.NL
Samen met Ralph leuk prijsje afgesproken,
en samen met de gekregen informatie kon ik
eindelijk het gene kopen wat ik altijd al graag wilde...
en nu vragen jullie je waarschijlijk af wat ik nou zo
perse wilde...
Nou, dit...
Of te wel 4 dikke verbreeders, nu wordt ie ongeveer lang elke kant 10 cm verbreed...
en ze blinken nog lekker ook!
lekker dik...
Ik ga ze er zaterdag avond opzetten, ivm met
m'n werk. Ik weet nog steeds niet wat voor cilinder
er ik ga onder knallen (wel vermoeden) dus dat
blijft nog even een verassing...
Laat aub een berichtje achter...
Bedankt voor jullie reacties!