Pagina 10 van 60
Geplaatst: di 20 feb, 2007 20:57
door RP
Jep, klopt allemaal wat jullie zeggen.
Ik vind zo'n 2Fast toch wat te overdreven
voor op de weg, zo'n MHR eigenlijk ook wel.
Dus ik ga waarschijnlijk voor de EVOLUTION,
maar ik ga er ook geen lange afstanden mee
rijden hoor.
ik heb dat ding alleen maar voor
de show, en voor naar school samen met nog
een groep scooter en schakels een sprintje te trekken.
Verder laat ik hem altijd genoeg warmdraaien,
wat heel belangrijk is bij zo'n hoogtoerige cilinder.
maar wat
Twan #33 al zij, alle slijt bij het leven,
zeker als je er langen afstanden mee gaat rijden.
Als die quad af is, ga ik er ook mee naar scooter-meetings ect,
voor de show..
is een keer wat anders dan een scooter...
PS: ik heb eigenlijk nog nooit een Access streak long quad gezien
die dik opgevoerd is...
Geplaatst: di 20 feb, 2007 20:58
door Twan #33
mhr en evolution zijn even hoogtoerig en even onslijtvast
Geplaatst: di 20 feb, 2007 21:02
door RP
Twan #33 schreef:mhr en evolution zijn even hoogtoerig en even onslijtvast
ho ho ho, pas op met wat je zegt..
de EVO heeft een veel dikkere wand
dan de MHR cilinders, en is ook slijtvaster.
maar wat je zegt ze slijten allemaal zowiezo
bij het leven, kijk maar naar m'n top,
die is "maar"middeltoerig, die zuiger heeft
10 maanden mee gedraaid, laat staan
bij een hoogtoerige...
Geplaatst: di 20 feb, 2007 21:37
door Twan #33
Het is niet de wand die slijt maar de zuiger,
Het vaak vervangen van zuiger en zuigerveren heeft te maken met het feit dat de wand van cilinder harder is dan de zuiger en zuiger veren, mix dit met hoge toeren en je zit met een brakke zuiger binnen een korte tijd.
Geplaatst: di 20 feb, 2007 21:39
door RP
Twan #33 schreef:Het is niet de wand die slijt maar de zuiger,
Het vaak vervangen van zuiger en zuigerveren heeft te maken met het feit dat de wand van cilinder harder is dan de zuiger en zuiger veren, mix dit met hoge toeren en je zit met een brakke zuiger binnen een korte tijd.
ja idd, maar de wand van een EVO
is slijtvaster...
Geplaatst: di 20 feb, 2007 22:23
door philip
hoe ver moet je naar school rije dan? voor mij is ut al 10 km
op de duur worden dat dan toch wel lange afstanden
Geplaatst: di 20 feb, 2007 22:30
door RP
philip schreef:hoe ver moet je naar school rije dan? voor mij is ut al 10 km
op de duur worden dat dan toch wel lange afstanden
nog net niet 400m
met de fiest doe ik er
precies 1 min en 20 sec over. (in school zijn).
Als ik de konijnen eten geef in m'n tuin dan
gaat de eerste bel, 5 min later bij de 2e bel
moet je in de klas zijn...
Geplaatst: di 20 feb, 2007 22:34
door philip
haha, nee idd niet ver om te rijden
maja, 20 km per dag rije is wel lachu hoor
Geplaatst: di 20 feb, 2007 22:37
door RP
philip schreef:haha, nee idd niet ver om te rijden
maja, 20 km per dag rije is wel lachu hoor
ja, weet ik.
maar ik hou liever van een beetje rustig rond rijden in
de bebouwde kom, zo'n mooie 40 km\h.
En als er dan een auto of een scooter uitlokt,
even m'n gas open trekken.
(na 5x te hebben
rond gekeken op er geen popo in de buurt was
...)
Geplaatst: di 20 feb, 2007 22:43
door philip
hahaha, ja zker wel vet, dat is voor mij wel verleden tijd
zelfs een standard scooter trekt mij eruit, maja, eerst was dat anders want toen ree ik af en toe op me mt5 70cc, die wou wel... gangentje van 90 met trekkracht waar je u tegen zei
maja, zo'n qaud is wel veel vetter dan zo'n schakelbrommer
Geplaatst: di 20 feb, 2007 22:47
door RP
idd
maar die quad trekt standaard best snel op,
tenminste sneller als een Aerox...
Alleen topsnelheid hield ie niet zo van,
gelukkig is dat nu wel veranderd...
Geplaatst: di 20 feb, 2007 22:49
door philip
ja dat zal wel. ik heb van de week de stuurstang van me access vernieuwd en dat scheelde gelijk een hoop, weerst moest ik goed me hande aan het stuur houde als ik over een heuveltje ging, en dan ging die alle kanten op, na de stuurstang te hebben vernieuwd gaat ut al stukke beter met sturen, dus miss. komt er verandering in de snelheid:P
Geplaatst: wo 21 feb, 2007 12:35
door RP
philip schreef:ja dat zal wel. ik heb van de week de stuurstang van me access vernieuwd en dat scheelde gelijk een hoop, weerst moest ik goed me hande aan het stuur houde als ik over een heuveltje ging, en dan ging die alle kanten op, na de stuurstang te hebben vernieuwd gaat ut al stukke beter met sturen, dus miss. komt er verandering in de snelheid:P
wat voor stuurstang heb je er dan ingedouwd? een speciale?
Geplaatst: wo 21 feb, 2007 17:42
door philip
nee originele, gekocht bij quadonderdelen.nl gewoon voor maar 15 euro of zo iets.
Geplaatst: vr 23 feb, 2007 23:15
door RP
UPDATE !!!
EEejj iedereen,
ik heb weer inkopen gedaan,
deze keer op
QUADTUNING.NL
Samen met
Ralph leuk prijsje afgesproken,
en samen met de gekregen informatie kon ik
eindelijk het gene kopen wat ik altijd al graag wilde...
en nu vragen jullie je waarschijlijk af wat ik nou zo
perse wilde...
Nou, dit...
Of te wel 4 dikke verbreeders, nu wordt ie ongeveer lang elke kant 10 cm verbreed...
en ze blinken nog lekker ook!
lekker dik...
Ik ga ze er
zaterdag avond opzetten, ivm met
m'n werk. Ik weet nog steeds niet wat voor
cilinder
er ik ga onder knallen (wel vermoeden) dus dat
blijft nog even een verassing...
Laat aub een berichtje achter...