Pagina 10 van 19

Geplaatst: ma 03 sep, 2007 18:07
door BULLET-PROOF
ja ik heb 255/40/10 vanachter en dat rijd perfect , en grip enz :shock: :knikduim: echt een aanrader :knikduim:

Geplaatst: ma 03 sep, 2007 21:24
door ICHE
jep schreef:Iemand ervaring met de 255/40/10 van spearz :?:
ik heb die ook ,zoals kevin ook al zei => super grip en zeer goede band,

Geplaatst: di 04 sep, 2007 15:39
door mx jake
dat zenuachtige sturen komt van je spoorverbreders, aan je voorwielen

frank mb, heeft hier een mooi stukje over gepost, bij: wedstrijd quads (tuning)

ik heb het je toen bij v/d ham ook uitgelegt, maar het kwam niet helemaal over, had ik de indruk

Geplaatst: di 04 sep, 2007 20:21
door jep
Hij stuurt perfect het is de trilling in de achterbanden denk als hij goed gebalanceerd is dat het over is
Wat ik niet snap bij de quad wielen is dat ze niet zuiver rond zijn
Heb diverse sets velgen gehad maar er is er geen een zuiver rond
Heb nu toch een behoorlijk duur setje wielen en als je ze inspant zie je ze al slingeren
Hoe moeilijk is het om een mooi rond wiel te maken :x
Heb er voor geen last van is puur achter het kleinste onbalans geeft op een breete van 130
toch al een groote trilling.
Ga ze opnieuw balanceren en misschien achter de spoorverbreeders eraf

Geplaatst: di 04 sep, 2007 20:36
door epix no-fear
het is zeer moeilijk een recht wiel te maken.
velgen worden in het midden aan elkaar gelast.
bij dat lassen komt veel warmte vrij waardoor het wiel vervormd en dat kun je onmogelijk tegen gaan.

Geplaatst: di 04 sep, 2007 21:43
door mx jake
het gebeurt ook wek eens dat de banden ei vorming zijn, dan kan je balanseren wat je wil, maar komt het nooit goed

Geplaatst: ma 17 sep, 2007 21:45
door zilladude
ik heb gezien dat je zo een klein accutje hebt voor je vapor , i kzou dat ook moeten hebben , welk merk en type is dat aub ?
je hebt er wel een goede plaats voor gekozen ! :duimhoog:

Geplaatst: di 18 sep, 2007 19:02
door jep
Zal eens voor je kijken zal ik hem ook opmeten
Je kan hem er niet zomaar opzetten je moet een spannings regelaar ertussen hebben

Geplaatst: vr 21 sep, 2007 20:10
door jep
weer eens wat vertellen
Heb 1 velg omgerolen die was niet echt zuiver slingerde als een gek
Die ik nu heb is een stuk beter
Heb vandaag 4 wielen opnieuw laten balanceren ben er ff bij gebleven
nou ze zijn alle 4 zo krom als een hoepel :x
Als je ze opspant zie je ze behoorlijk slingeren en ook nog eens hoogte slag :?
ze hebben ze ff volgeplakt met lood maar ben er niet content van
Weet ff niet wat ik er mee aan moet denk om douglash red label aan te schaffen
Maar weet dat die ook niet zuiver rond zijn misschien beter?
Zijn er nog meer die er last van hebben ?

Geplaatst: za 22 sep, 2007 00:18
door Tom#11
Hmm dat is niet best, alle 4 niet recht dus? idd van hier ook de vraag, is dit normaal dan?

Geplaatst: za 22 sep, 2007 08:27
door rappy 700 rijder
hey
ik gok dat je de velgen bij van der ham vandaan hebt toch?
zoja bel je hem op en zeg je dat en dan zal hij niet moeilijk gaan doen (ik ken arjan wel een beetje :crossercool: )
gr
friso

Geplaatst: za 22 sep, 2007 15:18
door jep
Heb hem gebeld en hij zal het uitzoeken
En ja heb er wel vertrouwen in hoor arjan is een goeije vent
Hij zal de importeur opbellen en vragen hoe het zit
Volgende week ff terug bellen

Geplaatst: za 22 sep, 2007 20:23
door Tom#11
De top nog niet getest dus?

Geplaatst: zo 23 sep, 2007 07:37
door jep
Heb hem op 130 km gehad en denk niet dat er veel meer inzit mischien nog wind mee :engel:
Maar eerlijk gezegt vind ik het toch een aardige snelheid op een quad
Je bloed pompt 3 x sneller het is wel gaaf om even zo te rijden
Ze zijn nu redelijk trillingsvrij dus kon hem doorhalen
En het sturen van een banshee blijft me verbazen zo strak
Vergeleken bij mn vorige stuurt deze zo strak das mooi voor de bochten :crossercool:

Kenteken 2007

Geplaatst: di 25 sep, 2007 09:15
door robje-banshee
Beste,

Ik heb vorige week een banshee uit 2003 gekocht.
Hij is nog in nieuwstaat en ik zou hem graag op NL-kenteken zetten.

Alleen dit schijnt met de nieuwe emissie-eisen niet meer te kunnen met een 2-takt.
Ik zou graag willen weten hoe jij hem op kenteken hebt gekregen in 2007.

Dit is mn laatste hoop, anders blijft het bij crossen...

Groet!