-->> Sven's Black & Red Banshee <<--
Beste,snowy schreef:wat voor product moet je halen voor de remklauwen te verven,je kan dat zeker halen in zo een autozaak?
Je hebt hier verschillende mogelijkheden in hoe je dit kan gaan doen:
1. je kan ze demonteren en spuiten met een compressor en autolak / vernis
2. je kan ze demonteren en spuiten met lak vanuit een spuitbus (zijn speciale bussen voor remklauwe)
3. je kan ze demonteren en laten coaten bij een bedrijf (miss wel de beste oplossing ma ook de duurste)
en 4. is wat ik heb gedaan heb ze gwn laten zitten, naar de brico gelopen, verf voor modelbouw gehaald die watervast en krasvast is, die kent iedereen wel ---> foto
en een setje penselen erbij, thuisgekomen alles mooi afgeplakt en maar gaan verven he, heb er 5lagen op geklad haha Hoogglansvernisje erover late uitharden en voila zo doen wij de remklauwen zonder geprust
waar een weg is, is een weelie
- FLIPmode
- Quadracer
- Contacteer:
sven80 schreef:UPDATE[/b
Plaatsing van Power led's voor meer zicht snachts op de weg
In't echt schijnen ze echt hard, zie je op de foto niet zo...
Groetjesss
Hou hem in de gaten want binnekort komt de bestelling van USA binne dan word die ...
Haha ik zeg niks, zie ma
Denk eraan dat de lampjes sneller stuk kunnen gaan aangezien ge ze op een bewegend deel hebt geplaats (veel trillingen, zeker op slechte baan ). Ik spreek uit ondervinding en heb mijn eerste paar daar ook staan gehad (was wel geen led dus ik weet niet wat die kunnen verdragen)
Mooie shee
Wild & Wicked
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
Air is for coolin & boostin!
Speed doesn't kill, mistakes do!
-
- Quadracer
- Contacteer: