tuningproject van mijne kfx 400
voila se ik heb weer even goed door gespaard en heb weer een paa zaken gekocht voor de quad.
ik had wel een probleem,dus hier op het forum stond een kfx400 te koop van pasc,ik vroeg aan hem zijn die spoorverbreders te koop,hij zei van de quad is al verkocht maar de achterste heb ik nog,dus ik stuur hoeveel moet je ervoor hebben hij zei 20euro als je ze komt halen,ik zo van ja is goed.
dus de volgende dag ga ik naar jumpingjet we zetten die erop ik rij ermee het wiebelde heen en weer,dus nu blijkt heeft hij krome sppoverbreders verkocht aan mij,als ik wist hoe een spoorverbreders inmekaar zaten dan wist ik wel wat te zeggen vind het een spijtige zaak.
gelukkig is bij jumpingjet mijn brede banden aan gekomen,dus van die 2dehandse spoorverbreders heb ik maar nieuwe laten zetten
maar lang genoeg gezeverd hier de foto's maar.
ik ben super tevreden erover echt prachtig al zeg ik het zelf
grtzz snowy
ik had wel een probleem,dus hier op het forum stond een kfx400 te koop van pasc,ik vroeg aan hem zijn die spoorverbreders te koop,hij zei van de quad is al verkocht maar de achterste heb ik nog,dus ik stuur hoeveel moet je ervoor hebben hij zei 20euro als je ze komt halen,ik zo van ja is goed.
dus de volgende dag ga ik naar jumpingjet we zetten die erop ik rij ermee het wiebelde heen en weer,dus nu blijkt heeft hij krome sppoverbreders verkocht aan mij,als ik wist hoe een spoorverbreders inmekaar zaten dan wist ik wel wat te zeggen vind het een spijtige zaak.
gelukkig is bij jumpingjet mijn brede banden aan gekomen,dus van die 2dehandse spoorverbreders heb ik maar nieuwe laten zetten
maar lang genoeg gezeverd hier de foto's maar.
ik ben super tevreden erover echt prachtig al zeg ik het zelf
grtzz snowy
-
- Quadrunner
jaja snowy, is idd heel ,mooi, echt sjiek zo met die brede bandjes,
nu gaat ge spierballekes kweken in de bochten he,
jammer van die spoorverbreders, k zou er wel mee terug gaan als k u was en als t iemand van t forum is zou k t er gewoon zeggen, moet u zeker nie laten doen he,
voor de rest doe zo voort, heeeel sterk bezig,
nu gaat ge spierballekes kweken in de bochten he,
jammer van die spoorverbreders, k zou er wel mee terug gaan als k u was en als t iemand van t forum is zou k t er gewoon zeggen, moet u zeker nie laten doen he,
voor de rest doe zo voort, heeeel sterk bezig,
...DONT EVER TAKE MY KINDNESS FOR WEAKNESS...
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
TE KOOP: rode handkappen Powermadd
ironcross achterlicht + lightguards chrome finish
orgineel achterlicht yamaha raptor 660
bedankt allemaal voor de toffe reacties
het volgende gaat misschien neonlicht zijn moet nog kijken van kleur wat mooi pas,moet ook nog zien als ik het kan aansluiten ben daar niet zo goed in,maar we zullen zien.
ik ga ook proberen met iemand te ruilen van link vanachter dat ik lager kom,want die gast zet die nooit op de 3de stand dus kan ik het beter gebruiken want mijn link heeft maar 1 stand.
het volgende gaat misschien neonlicht zijn moet nog kijken van kleur wat mooi pas,moet ook nog zien als ik het kan aansluiten ben daar niet zo goed in,maar we zullen zien.
ik ga ook proberen met iemand te ruilen van link vanachter dat ik lager kom,want die gast zet die nooit op de 3de stand dus kan ik het beter gebruiken want mijn link heeft maar 1 stand.
-
- Quadrunner
tomas: mijn voorvelgen zijn 6 breed denk ik,en de banden maat is 195/50/10
marck: ze kosten bij jumpingjet voor 72.5euro per stuk
dus valt goe mee he.
ruff ryder: ja sorry mijn fototoestel zat echt vol kon geen meer op
maar ik zal er aan denken,dus in de loop van de week zal ik er een van posten.
grtzzz snowy
marck: ze kosten bij jumpingjet voor 72.5euro per stuk
dus valt goe mee he.
ruff ryder: ja sorry mijn fototoestel zat echt vol kon geen meer op
maar ik zal er aan denken,dus in de loop van de week zal ik er een van posten.
grtzzz snowy