Warrior Quad-Racerrr [Fout op p17] - Vervolg URL:
dit zijn orginele Alu velgen
ben vandaag maar even naar verfwinkel gehaald en advies gevraagt
toen 4 velle ( ieder verschillend ) schuurpapier meegenome. en 4 uur weze schuren ( alleen de bovenste kan van 1 velg )
ben nu nog niet klaar. want toen ik wou polijsten ging niet alles mee blinken. ( er zitten 2 strepen die helemaal rond lopen, deze moet ik dus nog weg schuren en dat ga ik morgen doen nu geen zin meer er in ) heb al een stukje gedaan, en heb bijna zelfs de diepste krassen eruit. dus als het een beetje meezit morgen is al 1 velg klaar
heb nog steeds men camera nii terug dus kan nog geen foto's maken.
ben vandaag maar even naar verfwinkel gehaald en advies gevraagt
toen 4 velle ( ieder verschillend ) schuurpapier meegenome. en 4 uur weze schuren ( alleen de bovenste kan van 1 velg )
ben nu nog niet klaar. want toen ik wou polijsten ging niet alles mee blinken. ( er zitten 2 strepen die helemaal rond lopen, deze moet ik dus nog weg schuren en dat ga ik morgen doen nu geen zin meer er in ) heb al een stukje gedaan, en heb bijna zelfs de diepste krassen eruit. dus als het een beetje meezit morgen is al 1 velg klaar
heb nog steeds men camera nii terug dus kan nog geen foto's maken.
hey, nee nog niet gereden.
men pa wou wel rijden maja ik was met de velgen bezig miss da ik morgen nog even ga rijden.
en anders denk ik volgende week met beetje mooi weer wel.
hier 2 foto's met gsm gemaakt.
links heb ik al beetje gepolijst maar toen kwam ik dus de 2 strepen tegen die niet meegingen.
de 2 strepen. aan de linkerzijde. en dan staan ze ong 2 cm van elkaar. ( hoop dat et beetje duidelijk is )
men pa wou wel rijden maja ik was met de velgen bezig miss da ik morgen nog even ga rijden.
en anders denk ik volgende week met beetje mooi weer wel.
hier 2 foto's met gsm gemaakt.
links heb ik al beetje gepolijst maar toen kwam ik dus de 2 strepen tegen die niet meegingen.
de 2 strepen. aan de linkerzijde. en dan staan ze ong 2 cm van elkaar. ( hoop dat et beetje duidelijk is )
vandaag maar even op stage een alarm besteld
deze heb ik besteld
http://www.mbcarparts.com/?page=catalog ... uct_id=310
hij is zogoed als waterdicht moet alleen voor de zekerheid de kabels nalopen.
hoop hem binnen 2 weken binnen te hebben
deze heb ik besteld
http://www.mbcarparts.com/?page=catalog ... uct_id=310
hij is zogoed als waterdicht moet alleen voor de zekerheid de kabels nalopen.
hoop hem binnen 2 weken binnen te hebben
wel bij die mbcarparts heb ik in november een alarm besteld en nog altijd niet ontvangen , houden mij goed aan het lijntje daar !
ben er zeker van dat ik op men bestelling kan fluiten en men centen niet meer terugzie
als ik jouw was zou ik eerst ergens bij eerlijke verkopers kijken
ben er zeker van dat ik op men bestelling kan fluiten en men centen niet meer terugzie
als ik jouw was zou ik eerst ergens bij eerlijke verkopers kijken
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~
~ RIP Blaster 2003 200cc ~
wel ja moet je voor je eigen uitmken hé
iche heeft daar ook besteld en geen problemen gehad ik daartegen wel ...
maar ben je nu van limburg NL of BE ? anders rij je er toch gewoon heen om het daar te kopen
probeer google eens op het type alarm je zal wel iets vinden
iche heeft daar ook besteld en geen problemen gehad ik daartegen wel ...
maar ben je nu van limburg NL of BE ? anders rij je er toch gewoon heen om het daar te kopen
probeer google eens op het type alarm je zal wel iets vinden
~ Yamaha Raptor 2007 700cc R SpecialEdition ~