350 "Asfaltscraper" pics ->18 Verkocht
-
- Pro Quadrider
Re: 350cc Projectje
he michael tijd voor een paar nieuwe foto's
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Yep wordt tijd zal morgen even wat uploaden.
Quad staat op z'n wieltjes, zijn nu al 2 dagen bezig om de electra uit te zoeken pff , lukken gaat het, mischien duurt het wat langer maar de aanhouder wint.
Zondag en afgelopen avonden bezig geweest met allerlei kleine dingen , van busjes maken op de draaibank tot nieuwe beugeltjes maken.
Hopelijk 1 deze dagen de cdi binnen en dan maar eens proberen te starten als de electra allemaal werkt zoals het moet.
Quad staat op z'n wieltjes, zijn nu al 2 dagen bezig om de electra uit te zoeken pff , lukken gaat het, mischien duurt het wat langer maar de aanhouder wint.
Zondag en afgelopen avonden bezig geweest met allerlei kleine dingen , van busjes maken op de draaibank tot nieuwe beugeltjes maken.
Hopelijk 1 deze dagen de cdi binnen en dan maar eens proberen te starten als de electra allemaal werkt zoals het moet.
-
- Pro Quadrider
wow ik ben benieuwd
Ik ook zeer benieuwt
Al is het nacht zo donker , een Quad zie je toch nooit lopen
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
pomp er maar wat leven in
- sjmallie94
- Quadverslaafde
- Contacteer:
je bent er wel heel erg vroeg bij he maar schiet al op hier he
Barossa Cheetah 170 cc >>>> Suzuki Ltz 400cc yellow & white .
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
Suzuki my way of life
Remmen is het omzetten van nuttige energie naar nutteloze warmte !!!
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Haha,
Heb ook andere dingen die prioriteit hebben hahwhahah kan niet (helaas) de hele dag en nacht sleutelen haha.
Hier wat pics:
Eerst wat opbouwen , en vervolgens alles weer slopen
Komt nog andere veren enz op dus kijk daar aub niet naar, electra zoals ik zei ben ik mee bezig maar zie je straks niks meer van.
Check trouwens me "linkage" vrije schakelpookje past perfect..
Heb ook andere dingen die prioriteit hebben hahwhahah kan niet (helaas) de hele dag en nacht sleutelen haha.
Hier wat pics:
Eerst wat opbouwen , en vervolgens alles weer slopen
Komt nog andere veren enz op dus kijk daar aub niet naar, electra zoals ik zei ben ik mee bezig maar zie je straks niks meer van.
Check trouwens me "linkage" vrije schakelpookje past perfect..
-
- Quadfanaat
Heel mooi!, maak me alleen zorgen om dat linker (rechts op de foto) wieltje..
Netjes
- hardcorechaam
- Quadracer
- Contacteer:
heel netjes
wel ff sporing stellen idd, als je de andere veren hebt natuurlijk
wel ff sporing stellen idd, als je de andere veren hebt natuurlijk
-
- Easy Quadrider
Wat zie ik nou? Heb je voor mij een doos croky neergezet? LKKR CHIPPIES!! Je bent ook een topkerel he
Ghehe
Ziet er goed uit man...ben benieuwd hoe t er in t eggie uit gaat zien...
Is dat trouwens een van de 3 bekende bumpertjes? Vind dat zwarte stuk erin wel gruwelijk!
HMFje ziet er ook gruwelijk uit...Die nerfbars zijn dat degene waar de webbing van door het frame moet? Mooi setje
Als het goed is zijn mn cilinder en kop klaar. Zaterdag blok ophalen, plug eruit fixen, koppeling erin fixen, althans zo ziet nu de planning eruit. We bellen vd week evve, ivm grote beurt en nog wat dingetjes...
Als het beetje meezit kunnen we alles volgende week zaterdag afronden. Tijdelijk evve het oude dempertje er weer op en even kijken wat de hmf kost. mag je me ook in berichtje sturen (mailtje pm ofzo)...
Ghehe
Ziet er goed uit man...ben benieuwd hoe t er in t eggie uit gaat zien...
Is dat trouwens een van de 3 bekende bumpertjes? Vind dat zwarte stuk erin wel gruwelijk!
HMFje ziet er ook gruwelijk uit...Die nerfbars zijn dat degene waar de webbing van door het frame moet? Mooi setje
Als het goed is zijn mn cilinder en kop klaar. Zaterdag blok ophalen, plug eruit fixen, koppeling erin fixen, althans zo ziet nu de planning eruit. We bellen vd week evve, ivm grote beurt en nog wat dingetjes...
Als het beetje meezit kunnen we alles volgende week zaterdag afronden. Tijdelijk evve het oude dempertje er weer op en even kijken wat de hmf kost. mag je me ook in berichtje sturen (mailtje pm ofzo)...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
Klopt moet allemaal nog afgesteld worden Komt heleeeeeemaal goed haha.manchairred schreef:Heel mooi!, maak me alleen zorgen om dat linker (rechts op de foto) wieltje..
Moet nog allemaal aan begonnen worden maar doe ikk pas op het allerlaatste moment.
Moest hem op de grond zetten want had de brug voor iets anders nodig haha.
Electra is momenteel NR1 want dan kan ik hem starten, en dan gaan afbouwen.
Bijna alle electra werkt, knipperlichten enz nu wachten op cdi om de rest te testen (deels met elkaar verbonden via cdi)
And merci voor alle reacties
-
- Quadfanaat
gaaf project man !
top gedaan
klein vraagje, volgens mij is dit een chinees of niet? aan de begin kappen te zien iniedergeval geen raptor
weet toevallig dat er 350 chineezen bestaan, waar zelfs de onderdelen uit het blok nog het zelfde zijn,
snap dat nu alles nieuw is hij zoiezo perfect is, hoop alleen voor je dat het blokje wel van yamaha is.!
ziet er iniedergeval top uit zo !!!
top gedaan
klein vraagje, volgens mij is dit een chinees of niet? aan de begin kappen te zien iniedergeval geen raptor
weet toevallig dat er 350 chineezen bestaan, waar zelfs de onderdelen uit het blok nog het zelfde zijn,
snap dat nu alles nieuw is hij zoiezo perfect is, hoop alleen voor je dat het blokje wel van yamaha is.!
ziet er iniedergeval top uit zo !!!