Pagina 10 van 47
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 09:40
door jumper2110
Echt vaag ja.. Het zou echt handig zijn moest hij fatsoenlijk werken, want dan kon ik eindelijk eens tegoei kijken hoeveel ik met een volle tank kan rijden.
Maar er zijn ergere dingen natuurlijk
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 09:49
door Boncari
ik heb daarvoor 1 oplossing, gewoon op je quad stappen en er niet vanaf gaan tot je tank leeg is
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 09:49
door jumper2110
Hahaha ja die oplossing heb ik ook al eens overwogen
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 09:51
door Belgian Pro
Mijne staat iets te rijk en met 10L tank, goed doorrijden, doe ik 100km
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 10:02
door jumper2110
Ok, dat zal dan bij mij ook wel zoiets zijn
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 10:14
door Belgian Pro
Maar dan moet je wel zien dat er een tankstation binnen de km bij jou is
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Geplaatst: zo 12 jun, 2011 10:24
door den eddy
Boncari schreef:ik heb daarvoor 1 oplossing, gewoon op je quad stappen en er niet vanaf gaan tot je tank leeg is
Of je tankt uw quad helemaal vol, je rijdt x aantal km, je tankt opnieuw en je rekent uit hoeveel km/l.
Re: Mijn LTZ 400 *zomaar wat nieuwe foto's*
Geplaatst: ma 13 jun, 2011 18:01
door jumper2110
Weer een vraagje ivm die stomme Vapor. Ik heb m'n kappen eens verwijderd om te kijken hoe die kabelzooi nu eigelijk juist in elkaar zit.. en het lijkt echt nergens op.
Nu keek ik al die kabels die uit de Vapor komen eens na.. Mijn powerkabel moet normaal gezien toch aangesloten zijn op de elektriciteit neem ik aan? Nu is het bij mij zo aangesloten, die powerkabel splitst zich op in een rood en een zwart draadje. 1 ervan gaat naar het frame, de aarding. De andere gaat naar een sensor of zoiets aan m'n handgas??
Kan er iemand me vertellen of dat normaal is qua aansluiting, want volgens mij klopt daar geen balle van.
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Geplaatst: ma 13 jun, 2011 20:29
door Jeroen1991
zolang dat kabeltje van je vapor stroom krijgt van een ander kabeltje is er geen probleem.
Maw, (ik ken niets van die sensoren) maar als die sensor dus ook stroom krijgt van batterij/'net' en de vapor aangesloten is op de plaats waar continue stroomlevering is moet er geen probleem zijn.
Dit lijkt me dan gedaan te zijn om 'overbodige' kabels te vermijden, korter maken dus.
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Geplaatst: ma 13 jun, 2011 20:34
door jumper2110
Als dat het geval is, dan is er maar 1 optie mogelijk en dat is dat mijn Vapor zelf brak is. Misschien kan ik zondag op de rit eens iemand zijn Vapor lenen om eens aan te sluiten op mijn kabels
Weet ik direct of het dat is.
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Geplaatst: ma 13 jun, 2011 22:40
door mike04011977
je moet die rode draad van de vapor gewoon op een +draad zetten
het maakt niet uit of dat een geschakelde +draad is of een constance +daad is
het schermpje van de vapor gaat na 20 min. zo ie zo uit
mocht het nu niet lukken
laat het dan effe weten
ik heb nog een vapor liggen die ik dan wel mee neem
zodat je het kan proberen
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Geplaatst: di 14 jun, 2011 09:15
door Jeroen1991
Als je je vapor aansluit op een geschakelde +draad, en je batterij van je vapor moest toch leeg gaan, ben je wel je gegevens kwijt.
Vapor raad dit dan ook zelf aan om hem "rechtstreeks" (nl. constante stroomvoorziening) aan te sluiten op de batterij.
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Geplaatst: wo 15 jun, 2011 19:39
door yamahakoppel
vandaag hem in het echt gezien proper quadje de kappen zien er nog heel proper uit en die uitlaat een mooie diepe grom
alleen die sticker RAPTOR KILLER
eens mooi om te lachen
tot zondag
Re: Mijn LTZ 400 *vraagje Vapor*
Geplaatst: wo 15 jun, 2011 19:57
door jumper2110
Haha tof dat je hem mooi vond en het was plezant praten
En ja die sticker.. ik heb het nog niet kunnen testen, wie weet heb ik ergens nog wel een verborgen turbo-knopje he
Tot zondag dus:bier:
Re: Mijn LTZ 400
Geplaatst: di 03 jan, 2012 10:33
door jumper2110
Hier zijn we nog is met een nieuwe vraag
Binnenkort ga ik m'n quad eens binnenbrengen voor een groot onderhoud, tandwielen bijvoorbeeld zijn compleet uitgesleten.
Nu heb ik nog iets gemerkt als ik aan het rijden ben. Soms wanneer ik snel opschakel, stel van 3e naar 4e, dan is het net alsof de quad die 4e versnelling precies niet tegoei niet pakt en direct terugvalt naar 3e, met als gevolg dat ik ineens heel hoog in de toeren ga. Dus ik schakel omhoog en een seconde later zit ik meteen vanzelf terug een versnelling lager.
Wat kan daar de oorzaak van zijn?