Robin95 schreef:Dat wist ik niet, is er een speciale rede waarom dat niet mag?
Idd ze hebben dat tegen mij ook gezegd zene dat je nooit eigenlijk gas mag blijven geven dus gas.. los.. gas.. los..
Ook dat die olie krijgt enz en voor dat die te warm loopt mss..
plblaster200 schreef:maar met 32 tabd achter valt niet echt meer te crossen he
gaat erom om op een tachtig weg niet op volle toeren te moeten rijden om met verkeer mee te rijden snap ie
maar wel nog goed snel te zijn om te crossen dus had ik bedacht
38 achter
14 voor
zijn in totaal drie tantjes en heb begrepen dat dat gelijk staat aan plus/min 20 procent
meer top minder acc.
mar met vh uitlaat erbij zit ik op hoger top dan met orgineel
en ook meer puwer in hogere toeren tijdens cross
dat is mi9jn filosofie erachter
maar als jullie me dat afraden omdat het niet echt uithaalt vertel het me gerust
want wil geen geld weggooien
voor zoon zandpaatje wat je zij moet het wel lukken hoor en anders gwn een extra voortandwiel kopen zo duur zijn die ook nie ik betaalde daar een 10tje voor d8 ik
Als je gaat crossen hou de blaster in de toeren nie zo veel dat die warm loopt maar gwn lekker in de powerband
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat
nou heb er 14 t op zitten voor ipv 14 en merkbaar verschil
rijd goed en 1e versnelling is nu ook beter te gebruiken
gelijk een twinair filter bij gestoken
alleen jammer van me olie bout onder op het blok
maar maandag of dinsdag wordt het gemaakt als het goed is
plblaster200 schreef:nou heb er 14 t op zitten voor ipv 14 en merkbaar verschil
rijd goed en 1e versnelling is nu ook beter te gebruiken
gelijk een twinair filter bij gestoken
alleen jammer van me olie bout onder op het blok
maar maandag of dinsdag wordt het gemaakt als het goed is
plblaster200 schreef:nou heb er 14 t op zitten voor ipv 14 en merkbaar verschil
rijd goed en 1e versnelling is nu ook beter te gebruiken
gelijk een twinair filter bij gestoken
alleen jammer van me olie bout onder op het blok
maar maandag of dinsdag wordt het gemaakt als het goed is
Kan me niet voorstellen dat je dat merkt
Had: Yamaha Blaster
Nu: YFZ450 08
-verbrede achter as Dominator 2
-verbrede armen walsh
-reiger veren rondom
-reiger stuurdemper
-GYTR uitlaat