Vol verwachting klopt mijn hartVyrena schreef: Bij ons vandaag was het ook passen in meten... nog een tijdje en kheb oook pics
=| Project :: KTM Dale |=
Nou, we hebben die laskap een lange tijd onder een felle lamp gelegd, maar helpt niets
Dus wij met dat ding terug naar de winkel en daar hebben zij er ff naar gekeken en trokken de conclusie dat ie defect is. Ze boden ons een andere aan voor 300 euro dit deden wij dus even lekker niet.
Wij ff naar ebay.de en daar voor 80 euro een precies dezelfde kap gekocht als die ene die die gast ons aanbood voor 300 euro
Dus binnenkort kunnen we weer verder met ons project
Dus wij met dat ding terug naar de winkel en daar hebben zij er ff naar gekeken en trokken de conclusie dat ie defect is. Ze boden ons een andere aan voor 300 euro dit deden wij dus even lekker niet.
Wij ff naar ebay.de en daar voor 80 euro een precies dezelfde kap gekocht als die ene die die gast ons aanbood voor 300 euro
Dus binnenkort kunnen we weer verder met ons project
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.
Gister begonnen met het laswerk, vandaag gaan we weer verder.
Het laswerk gaat hartstikke goed, Henk Peters kwam ook ff langs, hij is een ex-quadframe bouwer en van hem hebben we ook het alu lasapperaat geleend en hij zei dat me pa het zeer mooi gelast heeft
Foto's komen vanaaf
Het laswerk gaat hartstikke goed, Henk Peters kwam ook ff langs, hij is een ex-quadframe bouwer en van hem hebben we ook het alu lasapperaat geleend en hij zei dat me pa het zeer mooi gelast heeft
Foto's komen vanaaf
Cannondales cannot just be bought ..They must be earned.