Pagina 2 van 4

Geplaatst: do 05 jan, 2006 14:08
door Anjooh
ZJORS schreef:De 350 doet op alle gebied onder voor de 400 honda
Honda is gewoon één van de betere als het niet de beste quad is die er is!
Qua kracht: honda wint, qua rijcomfort: mits enkele aanpassingen gelijke stand, levensduur: 350 zal langer meegaan maja is geen te vergelijken blok ....
En welke aanpassingen zou U aanraden om een goede quad nog beter te maken, want iedereen spreekt hier constant over 'mits een paar aanpassingen' ?

De quad op zich rijdt fantastisch en is supersnel. Hij herneemt vanaf de laagste toeren en rijdt heel stabiel. Wat zou ik moeten doen om hem nog beter te maken?

thx voor de reply

Geplaatst: do 05 jan, 2006 14:14
door ZJORS
Steek daar betere vering onder, zal al een gans ander rijcomfort geven, maar om te weten welke vering zult ge iemand anders moeten raadplegen
der zijn hier veel dan u perfect kunnen vertellen welke vering prijs kwaliteit best zijn

Geplaatst: do 05 jan, 2006 14:32
door Anjooh
Ok,

ik wacht tot er iemand iets post van info en ik kijk dan eens rond voor prijzen.

Thx

Geplaatst: do 05 jan, 2006 14:41
door Teunie
De warrior heeft trouwens ca 18 a 20pk tegenover 28pk op de 400ex...
De 400 is dus zowieso al een stuk sneller dan een Warrior.

Opties zijn eventueel HRC kit (hogecompresse zuiger + nokkenas), Reigervering + evt A-armen, grotere carb etc....

Geplaatst: do 05 jan, 2006 14:58
door Anjooh
Teunie schreef:Opties zijn eventueel HRC kit (hogecompresse zuiger + nokkenas), Reigervering + evt A-armen, grotere carb etc....
Over welke prijzen spreken we hier (ongeveer hé)

thx

Geplaatst: do 05 jan, 2006 16:21
door Teunie
Teunie schreef:De warrior heeft trouwens ca 18 a 20pk tegenover 28pk op de 400ex...
De 400 is dus zowieso al een stuk sneller dan een Warrior.

Opties zijn eventueel HRC kit (hogecompresse zuiger + nokkenas) 500?, Reigervering 900 + evt A-armen 700, grotere carb 300 etc....
Dit zal het ongeveer zijn denk ik. Uitgaande van nieuwe spullen dan he.

Geplaatst: do 05 jan, 2006 16:34
door Anjooh
Hey, thx

nu weet ik tenminste van iets.

Ik zal zien wat ik doe, de mijne houden of kijken voor een nieuwe.

grtz

Geplaatst: za 07 jan, 2006 00:20
door Lunatic
Een "beetje" druk van de banden doet soms wonderen

Geplaatst: za 07 jan, 2006 13:43
door Anjooh
hoeveel druk mag er dan best op de banden, of is dat per type band verschillend? groeten

Geplaatst: za 07 jan, 2006 14:19
door Ivoman #7
staat normaal op je warninglabels en allesinds in de handleiding

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 11:00
door Anjooh
Hoi,

Ik overweeg nu de quad van Hanzie te kopen, de YZF450

maar ik vraag me af of die geschikt is voor de openbare weg ? Naar mijn weten is de YZF een pure crossquad maar ik ben een leek dus vraag ik het aan jullie .

Maar zal die even comfortabel rijden als pakweg een 660 ?

Of rijdt die een stuk harder / minder soepel / minder vinnig dan een 660 ?

Groeten

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 11:20
door ZJORS
vinnig is ie zeker, qua optrekken zit je beter bij een 450!
ik weet niet of ie zo geschikt is om de baan te doen, is een competitiequad hé een 450! je gaat allesinds meer onderhoud hebben
maar als je hem goed onderhoud is dit wel te doen hoor

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 11:46
door Anjooh
Wat is er dan anders aan de quad dat hij meer onderhoud vergt ??

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 11:52
door Banshee-Boy
Anjooh schreef:Wat is er dan anders aan de quad dat hij meer onderhoud vergt ??
gewoon optijd de olie af laten en de luchtfilterenzo zuiver maken de olie moet je eits eerder vervange dan de andere quads voor de rest eigelijk niks

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 12:24
door Anjooh
Ah ok,

Ik dacht dat er speciale zaken moesten gedaan worden om de zoveel kilometers/weken.

Maar olie en filter in de gaten houden is nu niet direct het meest lastige :D

Als dat het enige verschil is met een quad die meer geschikt is voor de openbare weg, dan is dat een meevaller.

Ik heb Hanzie een PM gestuurd voor de opties en popel om de lijst te krijgen...