post hier foto,s van un banshee met zwarte kappe nu met poll
-
- Quadrunner
- Contacteer:
ofwel is dat ik da doe dat ik zo goed rij
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.technoflex.be DQT DQT DQT DQT DQT DQT DQT, now you can't say you never heard of us
-
- Quadracer
mij lijkt het mooi , zwarte kappen , zwarte a armen , zwarte achterbrug en een oranje kader
yfz450 '04,vls chrome a arms,full leovince exhaust,dt one filter,+2 axle,polisport handguards,quadracing nerfs,steel brakelines,pro design killswitch,race cut fenders,one stickerset, axp bumper & frame guards , w tec nr plate (rear),Pro Taper bars,ProTaper barpad,Reiger stuurdemper,Holeshot HD & Duro Excavator op Douglas velg achteraan,...
-
- Quadrunner
- Contacteer:
zoals ik heb ondekt ligt het puur van smaak tot smaakMika schreef:Met zwarte kappen lijkt me het nog altijd het mooist om een volledig chroom frame te hebben, maar dat zal wel buiten je budget liggen denk ik he
Wit is ook mooi... Maar da's volledig eigen goesting denk ik
::::::: team dqt ::::::::::::
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
www.dqt.be
www.jumpingjet.be
-
- Quadrunner
- Contacteer:
verchromen kost niet zo veel bij mij hoor
kan het zo doen heb pas voor iemand voor armen achterbrug zijbars bumper en achter rekje en stuur voor iets van 180 euro laten verchromen komt alleen het stralen er nog bij dus dat is best tedoen zo duur is het niet
kan het zo doen heb pas voor iemand voor armen achterbrug zijbars bumper en achter rekje en stuur voor iets van 180 euro laten verchromen komt alleen het stralen er nog bij dus dat is best tedoen zo duur is het niet
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quadrunner
- Contacteer: