Pagina 2 van 3

Geplaatst: wo 04 jan, 2006 21:25
door No Limit W-tec
Kan 100 % geen kwaad als het correct is uitgevoerd, ook met het starten geen probleem gehad. Mocht je toch geld willen uitgeven, koop dan de voorste nokkenas van een crosser.

Ik heb zowel met cammod (tand verdraaid), YZ nokkenas, als aftermarket gereden. Verschil tussen de drie is minimaal maar op testbank wel merkbaar.

Enkel geldig voor YFZ450 quadblok, niet voor YZ crossblok, niet voor andere types motoren !!!!

Geplaatst: wo 04 jan, 2006 21:38
door Ivoman #7
Dus de verhalen waarbij het slecht is afgelopen is dus wanneer men het zelf heeft willen doen / gedaan heeft...
Als het correct gedaan is, geen probleem. Klinkt als wijze raad. Daar vertrouw ik wel op. :wink:

Ik ga eens informeren bij dlquads

Geplaatst: do 05 jan, 2006 00:11
door S.W.A.T.
de gasten die ik ken hebben dat bij www.reytec.be laten doen

Geplaatst: do 05 jan, 2006 01:15
door Ivoman #7
S.W.A.T. schreef:de gasten die ik ken hebben dat bij www.reytec.be laten doen
da's een eindje verwijderd van Oost-Vlaanderen, he ... ;)

Geplaatst: do 05 jan, 2006 09:01
door Ralph
De ketting een tandje opschuiven moet toch wel zelf te doen zijn, ik weet niet hoe het precies bij de YFZ450 werkt met de kettingspanner, maar bij een TRX450R zou het makkelijk te doen zijn.

Geplaatst: do 05 jan, 2006 09:26
door S.W.A.T.
Ivoman schreef:
S.W.A.T. schreef:de gasten die ik ken hebben dat bij www.reytec.be laten doen
da's een eindje verwijderd van Oost-Vlaanderen, he ... ;)
ja dat wel maar ge kunt altijd eens bellen om te vragen hoe dat ze dat doen mischien zeggen ze u dat?

Geplaatst: do 05 jan, 2006 09:32
door mx jake
Ralph schreef:De ketting een tandje opschuiven moet toch wel zelf te doen zijn, ik weet niet hoe het precies bij de YFZ450 werkt met de kettingspanner, maar bij een TRX450R zou het makkelijk te doen zijn.
mensen dit kan ALLEEN bij een YFZ450
anders raken de kleppen wel de piston
en dit is een duur grapje

Geplaatst: do 05 jan, 2006 09:41
door Robby
bij de WRFversies ook, bij de YZF versies ligt deze al een tand vooruit.

Geplaatst: do 05 jan, 2006 11:36
door Ralph
Ja sorry Jake, was dat er vergeten bij te zetten :D Gaat om de YFZ450. Maar ik nam de TRX450R als voorbeeld, dat is de enige die ik open heb gehad, maar als het zou kunnen bij de TRX450R dan zou het heel makkelijk zijn. Ik denk dat het bij de YFZ450 niet veel moeilijker zou zijn.

Geplaatst: do 05 jan, 2006 13:01
door doubletracing
ik rij al een seizoen heb er nog geen probleem mee gehad met die nokkenasaanpassing.

Geplaatst: do 05 jan, 2006 13:45
door Ivoman #7
Waar liet je het doen, als ik vragen mag, of deed je 't zelf?

Geplaatst: zo 08 jan, 2006 11:06
door Ivoman #7
Ik hoorde van dt dat de nokkenassen 1 tandwiel verzetten meer vraagt aan de batterij en een sterkere momteren aan te raden is.
Bedankt voor je pm's, dt
No Limit YFZ schreef:Voorste één tand verleggen is idd goed alternatief, kost geen geld en geeft bijna evenveel resultaat als andere nokkenassen.
Moet er dan nog eens gejet worden, Nolimit?

Geplaatst: ma 09 jan, 2006 09:26
door No Limit W-tec
Normaal heeft je batterij er geen last van.

Wat bedoel je met "momteren" ???

Jetting zal niet veel verschillen, met andere uitlaat en open deksel raad ik 48/178 aan met YZ naald.

Geplaatst: ma 09 jan, 2006 09:46
door Hanzie
ik had het ook bij vorige yfz, geen problemen mee gehad.

rij je met open kap nikolas? waarom niet gewoon de buis die naar onder loopt af zagen, krijgt stuk meer lucht dan en de vuiligheid wordt redelijk vermeden.

Geplaatst: ma 09 jan, 2006 10:31
door Ivoman #7
No Limit YFZ schreef:Normaal heeft je batterij er geen last van.

Wat bedoel je met "momteren" ???

Jetting zal niet veel verschillen, met andere uitlaat en open deksel raad ik 48/178 aan met YZ naald.
monteren - plaatsen

sorry en bedankt :)