Pagina 2 van 7
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 14:44
door rippeke
van
moose racing denk ik

Geplaatst: wo 11 jan, 2006 16:15
door Hanzie
No Limit YFZ schreef:Praat eens met mensen die het wel al gedaan hebben of rij eens op die mensen hun quad : Marc en Doubletracing en er zijn er wel nog een paar denk ik
ik twijfel niet aan het nut van ze te laten aanpassen. en ik ken er vele die het hebben laten doen en ze zijn er enorm tevreden over, ik breek helemaal niks af maar ik vond het nogal raar dat je zei dat ze beter werkte dan aftermarket vering.
ze zullen beter zijn, daar niet van maar je betaald ook voor kwaliteit bij aftermarket vering, de prijs zit ergens in verstopt.
proflex was goed maar ik wou terug reiger, ook omdat de instellingen bij proflex nogal ingewikkeld waren (voor mij dan toch

). dit was bij reiger iets makkelijker, ook omdat ik ze altijd al heb gehad, op blaster en op z400.
nu heb ik mooie deal van technoflex en ik ben enorm tevreden, 100% maatwerk en het werkt ook zoals het moet. om nog maar van de service te zwijgen.
maar voor recreatief of zelfs lichtjes competitief raad ik dit volledig aan!
Ja dat is mijn nieuwe aanwinst, rechtstreeks van bij moose racing ja

Geplaatst: wo 11 jan, 2006 21:02
door flyingquad
mijn veren zijn ook aangepast voorste bij kayaba lommel en achterste bij paardekam,kayaba 120euro stuk.paardekam 90euro.
voorste content van. achterste super content vooral zeer goede demping bij het springen.
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 21:22
door Ivoman #7
hmm, da's al portefeuille vriendelijker

Geplaatst: wo 11 jan, 2006 21:37
door Dutje#82
flyingquad schreef:mijn veren zijn ook aangepast voorste bij kayaba lommel en achterste bij paardekam,kayaba 120euro stuk.paardekam 90euro.
voorste content van. achterste super content vooral zeer goede demping bij het springen.
mist niet hè yves
grtzzzz
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 21:46
door Hanzie
wel 2x 120euro natuurlijk, maar dat valt dan nog mee, totaal 330euro.
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 21:57
door Dutje#82
is wel 240 € hans maarkom...
grtz
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 22:08
door Hanzie
ik bedoel het totaal, met achterveer bij.
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 22:13
door No Limit W-tec
flyingquad schreef:mijn veren zijn ook aangepast voorste bij kayaba lommel en achterste bij paardekam,kayaba 120euro stuk.paardekam 90euro.
voorste content van. achterste super content vooral zeer goede demping bij het springen.
Je vergeet erbij te zeggen dat deze prijzen excl btw zijn en zonder verzending heen en terug (in mijn geval toch), tenzij je zwart betaald hebt. Paardekam zal zonder aanpassing veer zijn terwijl dat wel nodig is bij de andere link.
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 22:38
door Ivoman #7
Een linkage uit de VS en alle 3 de veren samen aangepast voor een 400 à 500€. Dat lijkt me schappelijk.
Toch nog even het adress in dit topic plaatsen.
Geplaatst: wo 11 jan, 2006 22:52
door No Limit W-tec
Ok, doe maar zou ik zeggen.
Geplaatst: do 12 jan, 2006 09:50
door Dutje#82
lazarus.. alias GT thunder heeft er wel verstan van !
als er ooit een linkage is dat ik koop is het wel die GT thunder
is niet goedkoop voor een YFZ maarja.. je ehbt materiaal
grtz
Geplaatst: do 12 jan, 2006 11:07
door Ivoman #7
Ik ga zeker nog informeren bij kayaba zelf. Als ze 120€ per veer vragen + BTW (360 € + 75,60 € = 435,60 €) dan steek ik ze met de wagen binnen in Lommel en ga ik er terug om. Dan nog een linkage uit de VS voor een 200€...
Voor 635,60 € dus, dan doe ik het.
Als ik er financieel klaar voor ben en alreeds +2 a-armen en linkage heb gekocht, informeer ik.

Geplaatst: do 12 jan, 2006 11:45
door No Limit W-tec
Ivoman schreef:Ik ga zeker nog informeren bij kayaba zelf. Als ze 120€ per veer vragen + BTW (360 € + 75,60 € = 435,60 €) dan steek ik ze met de wagen binnen in Lommel en ga ik er terug om. Dan nog een linkage uit de VS voor een 200€...
Voor 635,60 € dus, dan doe ik het.
Als ik er financieel klaar voor ben en alreeds +2 a-armen en linkage heb gekocht, informeer ik.

Kayaba doet achterveer niet, dat is een showa, en is geen 120 maar 155 €.
Je bent beter verzenden dan naar Lommel heen en terug rijden x 2, tenzij jij op water rijdt...
Geplaatst: do 12 jan, 2006 11:56
door rippeke
als je andere armen zitten hebt is het dan niet aangeraden om je quad mee te nemen om bvb te kijken wat de ideale verlengte is en zo?
ik heb bijvoorbeeld een set armen zitten van onbekend merk waar geen uitgebreide handleiding bij zit over ideale veerlengte en valving.
dit moeten ze toch ter plaatse bekijken.
want een valving kan toch maar goed zijn als de veer optimaal benut wordt of is dit verkeerd?