blauwerook linkeruitlaat banshee
zou da niet kunnen dat die linkerste meer gesmeerd word ofzo, of dat er vuil in de linkse uitlaat zit?
Spoorverbreders achteraan( self made)
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
velgen gedraaid vooraan
Boze blik voorkap (self made)
Nerfbars (Xtreme parts)
Van Hasselt uitlaatlijn!
Handbeschermers Powermadds
maier spartborden
zwarte velgen
bredere A-armen komen niet meer
-
- Toeschouwer
- Contacteer:
als er een keerring stuk is gaat hij wel degelijk versnellingsbak olie verbranden.Ralph schreef:Een tweetakt verbrand altijd olie. De versnellingsbak olie is gescheiden van de cilinder, dus die kunnen niet bijelkaar komen.
Dan zal het toch de koelvloeistof moeten zijn denk ik, maar vreemd dat die blauw is. Weet je zeker dat het blauw was?
simpele test die vaak werkt is ruik even aan je versnellingsbak olie ruikt die naar benzine weet je hoe laat het is.
als de keerring lek is komt er door de onderdruk uit je carter ook benzine in je versnellingsbak olie dus het werkt dan 2 kanten op.
kleine test die makkelijk is uit te voeren.
als het niet past maken we het pas.
www.mopedstore.nl onderdele en reparatie van motoren en bromfietsen
www.mopedstore.nl onderdele en reparatie van motoren en bromfietsen
kijk daar hebben wij wat aan dat ga ik eerst eens controleren dats een goei tip het kan ook zo wezen dat er wat zand tussen mijn zuiger en cilinder zit heb je ook exstra weerstand en word je zuiger ook wrmer dan de andertigerblade schreef:als er een keerring stuk is gaat hij wel degelijk versnellingsbak olie verbranden.Ralph schreef:Een tweetakt verbrand altijd olie. De versnellingsbak olie is gescheiden van de cilinder, dus die kunnen niet bijelkaar komen.
Dan zal het toch de koelvloeistof moeten zijn denk ik, maar vreemd dat die blauw is. Weet je zeker dat het blauw was?
simpele test die vaak werkt is ruik even aan je versnellingsbak olie ruikt die naar benzine weet je hoe laat het is.
als de keerring lek is komt er door de onderdruk uit je carter ook benzine in je versnellingsbak olie dus het werkt dan 2 kanten op.
kleine test die makkelijk is uit te voeren.
-
- Quadracer
zand??? als er een korreltje tussen zit,dan is die met 1 omwenteling wel weer weg(na eerst een streep achter te laten ) maar daar gaat die niet harder van roken uit 1 uitlaat lijkt mij..als die gewoon nog goed loopt,en niet teveel uren de zuigers erin zitten,gewoon door crossen,anders honen en een vers setje zuigers.
Een Suzuki lt 50 voor mijn zoon..en ik een Tricker
ik zal op de tekens letten. ik rij met twin luchtfilter met het deksel er op.Ralph schreef:Kan het ook zo zijn dat men normalerwijs met leestekens schrijft en niet alles aan elkaar?
Maar zand er tussen, rij je zonder luchtfilter?
ik heb de kop er af ge haald hij is heel erg in geslagen dus veel te warm ge weest