Pagina 2 van 2
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 15:17
door Sharky #3
@ Domi: Je avatar verkleinen a u b
Véél te groot
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 16:13
door rippeke
hahah
das geen avatar meer das een pagina op zijn eigen

Geplaatst: ma 30 jan, 2006 16:14
door Domi
Neenee, dit is een misverstand op een website. Zal het zo snel mogelijk in orde brengen. Terug on topic nu?
Geplaatst: di 31 jan, 2006 10:05
door Domi
Kan iemand me zeggen of die inox bouten stevig genoeg zijn of dat ik zwaarder/sterker materiaal moet nemen. Het is dus enkel voor baangebruik en zandwegen, een klein beetje offroad, zonder al te gekken sprongen te maken.
Geplaatst: di 31 jan, 2006 10:16
door ZJORS
inox is wel sterk genoeg denk ik ja
Ik heb staalbouten 8.8 gebruikt
Je kan ook bouten uit motorblok van auto gebruiken, je weet wel, de bouten voor de cilinderkop te verbinden met motorblok
de spoed is hetzelfde als de spoed van de moeren
(je moet wel je motor niet gaan openvijzen, als je er gebruikte liggen hebt) deze zijn heel sterk, krijg je niet kapot
Geplaatst: di 31 jan, 2006 10:36
door Domi
Ik heb er nu M10 inox bouten op zitten om alles bij elkaar te houden.
Geplaatst: di 31 jan, 2006 11:42
door Lewis
Ivoman schreef:vooraan 30 mm (aan elke kant)

achteraan 45mm (aan elke kant)
Denk niet aan achterste vooraan te plaatsen. De steken zijn verschillend.
En, ik denk, dat dit de stuureigenschappen er toch niet op zou verbeteren.
Dit model dus plaatsen , dan heb je geen last van bouten ! en is het enige deftige systeem ! 5 cm vooraan is wat te veel voor u wielasje en kogelagers,...