w-tec
-
- Quad GOD
- Contacteer:
noch ipv nog zal je bedoelen denk ikDutje#82 schreef:ik val w-tec niet aan !No Limit YFZ schreef:Spreek NA ermee te hebben gereden, te veel mensen verkondigen hier dingen zonder zelf te hebben gereden.Dutje#82 schreef:vindt ik eigenlijk spijtig ! weet niet hoe ze die prijs halen
is hoofdzakelijk door de prijs dat ze zo'n aantal halen !
mar moest VLS ook rond die prijs hangen ga ik toch wel voor VLS !
alleen voor de geoptimaliseerde 250r geometrie
grtzzzzz
heb nog op beide niet gereden nog op VLS nog op W-tec
dus uit onervaren standpunt kies ik voor VLS !
en dat heeft alleen met de geometrie van het kader te maken !
maarja wil ook altijd even een w-tec testen
grtzzzz
Testen voor Touquet zal niet meer lukken omdat we dit weekend in Hossegor (bij Biaritz) zitten voor wedstrijd, maar erna mag je altijd bellen, en vanaf nu zullen misschien ook de harde pleinen ook open gaan waar de W-tec nog sterker presteert.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
Volgens mij voel jij je meteen aangevallen als het woord vls valt, of iets in de zin van wtec en niet goed. Dus ik zou eerst even naar jezelf kijken vooraleer te praten. En dat erop rijden komt goed, zodra ik zelf weer aan de training begonnen ben zal ik eens bellen. Mij zal je nu niets slechts over wtec meer horen zeggen totdat ik ermee gereden hebt. Maar ik wacht wel tot na le touquet, ik moet eerst weer een beetje zelf het ritme hebben.No Limit YFZ schreef:Nogmaals : bel 0032 475 95 17 80 en je mag uurtje komen rijden met de W-tec vooraleer af te breken. Ik zeg niet dat W-tec dé quad is, maar als je er niet mee gereden hebt moet je niet zeggen dat ie slecht is. Het enige wat je momenteel kan doen is je mening zeggen over het uiterlijk en daar stopt het ook.Frank mb schreef:Dit is zijn mening dus val hem even niet zo aan, wtec koningNo Limit YFZ schreef: Spreek NA ermee te hebben gereden, te veel mensen verkondigen hier dingen zonder zelf te hebben gereden.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
zo als ik het zie MIJN MENNING DUS
w-tec heeft helle snelle rijders voor laage prijs een w-tec verkocht
die mannen rijden goede resultaten nu en het publiek er om heen
word zo beinvloet om 1tje tekopen
vind het inpreciepe een goede reclame dat w-tec maakt met snelle rijders en een laage prijs die ze vragen voor een w-tec dat al snel mensen gaan denken als hij zo hard op die quad kan kan ik dat ook
maar is ook zo als je die mannen op een honda zet yamaha vls of wat dan ook zullen ze ook hard gaan bedoel dan comes ten vregelaar hofmans vlaymans enzenz al geef je ze een fiets zullen sommige misschien nog wel winnen
w-tec heeft helle snelle rijders voor laage prijs een w-tec verkocht
die mannen rijden goede resultaten nu en het publiek er om heen
word zo beinvloet om 1tje tekopen
vind het inpreciepe een goede reclame dat w-tec maakt met snelle rijders en een laage prijs die ze vragen voor een w-tec dat al snel mensen gaan denken als hij zo hard op die quad kan kan ik dat ook
maar is ook zo als je die mannen op een honda zet yamaha vls of wat dan ook zullen ze ook hard gaan bedoel dan comes ten vregelaar hofmans vlaymans enzenz al geef je ze een fiets zullen sommige misschien nog wel winnen
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Er zijn idd inspanningen gedaan om goede piloten op W-tec te krijgen, dat gaat in alle gemotoriseerde sporten (rally, motorcross,...) zo, maar stel je daar niet al te veel bij voor ! Ik heb beloften gemaakt voor W-tec rijders die op het EIND van het seizoen kampioen worden, maar veel meer ook niet. Eerst bewijzen dan prijzen.
Toen ik meldde dat we nog op zoek waren naar BQR piloten dachten sommigen van het forum zelfs dat ze een quad gratis ter beschikking kregen....
Van Moer, Vlaeymans en Pyra hebben gekocht uit overtuiging, zelfs zonder één meter te rijden, en zonder dat we echt zwaar hebben onderhandeld.
Toen ik meldde dat we nog op zoek waren naar BQR piloten dachten sommigen van het forum zelfs dat ze een quad gratis ter beschikking kregen....
Van Moer, Vlaeymans en Pyra hebben gekocht uit overtuiging, zelfs zonder één meter te rijden, en zonder dat we echt zwaar hebben onderhandeld.
-
- Quad Expert
-
- Pro Quadrider
- Contacteer:
In principe wel, want welke quadrijder rijd er nu met Husaberg? Sinds die in de W-tec zit, is het merk bij de MON opeens veel bekender.
En natuurlijk dacht ik niet dat ik een W-tec kreeg, dat zou gek zijn.
Ik weet wel iemand die iets in voorraad voor me heeft... maar dat zie ik vanzelf wel wanneer (en of) ik daarop ga rijden.
En natuurlijk dacht ik niet dat ik een W-tec kreeg, dat zou gek zijn.
Ik weet wel iemand die iets in voorraad voor me heeft... maar dat zie ik vanzelf wel wanneer (en of) ik daarop ga rijden.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
-
- Quadracer
ben echt benieuwd , zodra je foto's hebt POSTEN!
*lonestar +2" a-armen
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
* stalen remleidingen
*ohlins voorvering
*aangepaste achtervering
*renthal grips
*H-Race cut
*attack nummerkit
*eml stuur met bescherming mouse
*Maxis razr achterbanden
*inova banden
*execute zadelovertrek
*goldspeed veerhoezen
*pro disign
*krieger uitlaat
*k&n luchtfilter
enz enz...
-
- Quad GOD
- Contacteer:
Wat zit eronder van uitlaat ?micha schreef:ben woensdag de w tec gaan halen,
gister hebben ze uitlaat er op gemaakt .
ik ga morgen een test ritje maken.