VLS project AF ! -> FOTO'S pag. 7 !
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
- Quadracer 74
- Quadrunner

- Contacteer:
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Ik zou niet meer werken met chroom en dit om volgende redenen :
1. Naar het schijnt degradeert kwaliteit ijzer of cromolybdeen door chromeren
2. Gevoeliger voor roest
3. Je kan niet metaliseren (nederland : schopperen dacht ik)
Voor het poederlakken zou ik zeker metaliseren, komt nooit meer roest aan je chassis, zefs niet als poedercoating afslijt, bvb aan je botten.
1. Naar het schijnt degradeert kwaliteit ijzer of cromolybdeen door chromeren
2. Gevoeliger voor roest
3. Je kan niet metaliseren (nederland : schopperen dacht ik)
Voor het poederlakken zou ik zeker metaliseren, komt nooit meer roest aan je chassis, zefs niet als poedercoating afslijt, bvb aan je botten.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be
Exclusief invoerder België W-tec quads
Planet Quad Racing Team / W-tec Factory Team
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
no lomit overal is aan gedacht alles wat gepoeder caot is
is van tevoren gemetaliseerd door mij vader komt ook eerst een dek laag tegen op tegen roest vorming
het verchromen maakt niet veel want het is eerst geglasparold
zelfde als stralen maar dan nog veeeeeeeel fijner en daarna in een zuurbad gegaan en toen verchroomt
het chroom laat ik er toch maar 1 jaar op zitten want wil elk jaar andere kleuren enzo
we doen juist geen blanke lak er op want als je dat doet dan word het snel lelijk en het zal er ook eerder afgaan knappen door een steen of iets
en om roest maak ik me niet zo druk als we dat zien gaat het er onder uit en word het over nieuw gedaan
is van tevoren gemetaliseerd door mij vader komt ook eerst een dek laag tegen op tegen roest vorming
het verchromen maakt niet veel want het is eerst geglasparold
zelfde als stralen maar dan nog veeeeeeeel fijner en daarna in een zuurbad gegaan en toen verchroomt
het chroom laat ik er toch maar 1 jaar op zitten want wil elk jaar andere kleuren enzo
we doen juist geen blanke lak er op want als je dat doet dan word het snel lelijk en het zal er ook eerder afgaan knappen door een steen of iets
en om roest maak ik me niet zo druk als we dat zien gaat het er onder uit en word het over nieuw gedaan
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
blaster200
- Quadrider

-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
is gratis voor mij. me pa zit in die brance
prijsen voor een heel kader met armen achter brug en nog meer dingen is met stralen en metaliseren toch nog wel een aardige prijs hoor
prijsen voor een heel kader met armen achter brug en nog meer dingen is met stralen en metaliseren toch nog wel een aardige prijs hoor
gesponzord door:eurol,prox racing parts,technoflex,ton maessen quads,straal bedrijf jansen,quadtunning,speed center molenaar
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
voor mij is het alleen de inspanning dus kosten heb ik er niet van
als iemand het zo effe komt brengen kost het rond die prijs denk ik ja
maar er zijn altyd manieren om het goedkoper temaken he

als iemand het zo effe komt brengen kost het rond die prijs denk ik ja
maar er zijn altyd manieren om het goedkoper temaken he
nee ralph mijn chasis heb ik terug van vorige week!Ralph schreef:Ja voor jou welMaar het hele zooitje bij elkaar is inderdaad geen 150 euro, minimaal het dubbele.
Zandstralen van chasis en achterste gedeelte, metaliseren en een dikke poedercoating erop en dit voor 147 euro. Geloven of niet het is alzo en ik ben zot content en dit te danken aan Nico.
Veel werk is er niet aan hoor naar mijn gedacht. Enkel het zandstralen is veel werk de rest is ophangen en in badjes doen en poedercoating is aan de haak hangen en hop door de cabine op het einde van de lijn zegt dit dan TING. Chasis ready!
+++White -Z- Power+++
T0 F@$t F0r Y0u
T0 F@$t F0r Y0u
-
yamaha king
- Quadrunner

- Contacteer:
-
No Limit W-tec
- Quad GOD

- Contacteer:
Blijkbaar is metaliseren in Nederland duurder dan in België en minder courant. Heb ik ook gemerkt toen in vroeg om mijn chassis te metaliseren. Hier zouden metaliseren ze haast alles voor buitentoepassingen.
www.planetquad.be - www.w-tec.be - www.planetquadracing.be