Pagina 2 van 3
Geplaatst: ma 23 jan, 2006 22:00
door Vincenzo
je kan ook altijd eens bij zoeken raptor 350 ingeven er zijn al ettelijke conversaties daarover tot een goed en soms bloed vergietend einde uitgedraaid
Geplaatst: di 24 jan, 2006 22:43
door kees
Fré schreef:kees schreef:Raptor 660 -> 45pk ongeveer.
waarvan 35 op de achterwielen, en 10 onder de voorste spatborden?
45 achterwielen...
Wou je zeggen dat een raptor 660 maar 35pk heeft?
Dan raad ik je aan dat toch eens even na te kijken
Geplaatst: di 24 jan, 2006 22:48
door Ivoman #7
Standaard levert een yfz een 40 pk, misschien 42 pk op de achterwielen
De raptor heeft er allesinds minder. Dus 35 lijkt mij plausible.
Geplaatst: wo 25 jan, 2006 21:15
door rapy
eerst wou ik mij ook een 350 kopen maar veel rade mij die af ;zeker niet omdat die slecht zijn in tegendeel
maar gewoon omdat ik er spijt van zou krijgen dat ik niet mee ne 660 heb gekocht (en zeker als je veel over de weg wil rijden)
dus daarmee heb ik mij maar ne 660 gekocht
de mijne 110 km /h
Geplaatst: vr 27 jan, 2006 20:42
door Duval
de mijne 110 km /h
Re: de mijne 110 km /h
Geplaatst: vr 27 jan, 2006 20:45
door steefke
Duval schreef:de mijne 110 km /h
maar wel niet standaard
Geplaatst: za 28 jan, 2006 09:30
door leon-180pk
de mijne 110 standaard.
Geplaatst: za 28 jan, 2006 09:38
door Teunie
De 660 heeft inderdaad ca. 35pk op de achterwielen.
Geplaatst: za 28 jan, 2006 10:02
door Duval
gisteren getest en deed 110 heb hem vanwoensdag; maar weet nie of dak zo op baan mag zonder pinkers enz
Geplaatst: za 28 jan, 2006 11:23
door Ivoman #7
Ja, zonder pinkers mag je op de baan.
ALS je pinkers er op staan hebt, MOET je die gebruiken!
ALS je er geen op staan heb, MOET je je arm uitsteken!
... in theorie dus, he
(pinkers zijn enkel verplicht bij 't homologeren ve quad)
Geplaatst: za 28 jan, 2006 13:36
door Alfredo
Als je geen pinkers hebt en je komt op een kruispunt, hoe geef je dan je richting aan? Naar rechts gaat, want dan laat je gewoon je gas los, maar naar links?
Ik krijg mijn quad niet altijd even gemakkelijk in neutraal als hij warmgereden is, dus kan ik mijn koppeling niet loslaten. (niet dat ik op de baan mag ofzo, maarja
)
Geplaatst: za 28 jan, 2006 13:45
door Steffen
ik zelf rij ook zonder pinkers
maar als ik aan kruispunt kom, dan moet je toch een beetje je gas lossen en dan steek je even je arm uit, of te wel zorg je ervoor dat je rap genoeg in je bocht bent! ik vind pinkers echt iets ambetant, zeker als je veel offroad gaat, ze zijn rap stuk, hebben soms last van water...
ik ben blij dat ik geen pinkers heb, en ik kijk bijna altijd achter mij als ik aan een kruispunt kom. dan weet diegene achter je ook wel dat je iets gaat doen. dusja!
greetz
Geplaatst: za 28 jan, 2006 14:02
door Alfredo
Als er niemand voor je rijdt, gaat dat perfect, maar als je stilstaat aan een kruispunt kom je in de problemen.
Die pinkers sneuvelen inderdaad ongelofelijk snel, na amper een half uur brak er bij mij al 1 af en functioneerde de linkerkant niet meer.
Geplaatst: za 28 jan, 2006 14:21
door Lewis
de raptor 350 gaat 105 per uur,en mss iets je meer in bepaalde omstandigheden maar 105 gaat hij goed, de 660 goed gerodeerd en een 1500 km gerden gaf 38 pk aan de wielen op men testbank.en 118 in zijn 4de versnelling,
Geplaatst: za 28 jan, 2006 15:52
door Teunie
Duidelijke taal