Pagina 2 van 2
Geplaatst: za 21 jan, 2006 16:37
door peterrrrr
wat is een tors ?
Geplaatst: za 21 jan, 2006 17:54
door mikebike
die dingen op de carburateur waar als eerste de gaskabels in gaan,die sluiten de ontsteking af,mocht je gas blijven hangen..en geven vaak problemen heb ik gehoord..
Geplaatst: za 21 jan, 2006 17:58
door peterrrrr
dus als je die er af haald word ie rapper ?
Geplaatst: za 21 jan, 2006 19:44
door Ralph
Nee, maar dan doet ie het weer. Bij de Blaster heb ik nog niet gehoord dat de TORS problemen geeft, maar bij de Banshee bijna allemaal.
Geplaatst: ma 23 jan, 2006 17:14
door peterrrrr
Ralph schreef:Nee, maar dan doet ie het weer. Bij de Blaster heb ik nog niet gehoord dat de TORS problemen geeft, maar bij de Banshee bijna allemaal.
wat voor problemen allemaal ?
Geplaatst: di 24 jan, 2006 07:35
door mikebike
ik denk niet willen starten,stotteren,zulke dingen,omdat dat systeem de ontsteking onderbreekt,als het nodig is(als de gasschuif blijft kleven..)
Geplaatst: wo 25 jan, 2006 20:51
door peterrrrr
en kun je die er zo af halen en de gewone gaskapel er op maken of wat moet je er aan verandere ?
Geplaatst: wo 25 jan, 2006 21:13
door mikebike
bestellen bij die firma waar jij de zadelovertrek van hebt

90euro,compleet met draaigas..makkelijk afstellen,en de halve kabelboom kun je eraf trekken..
Geplaatst: wo 25 jan, 2006 21:47
door peterrrrr
heb net een nieuwe gaskabel die wil ik graag houden ik wil me duimgas houden ,maar die dingen er gewoon af zjn zo groot

Geplaatst: wo 25 jan, 2006 21:55
door peterrrrr
dus mijn vraag is eigelijk hoe kun je een standaard gaskabel op een carburteur zonder tors zetten . ? wil egt van die dingen af maar heb net een nieuwe gaskabel gekocht
Geplaatst: do 26 jan, 2006 07:40
door mikebike
moet je alleen die carb-doppen bestellen,de gaskabel moet lukken volgens mij,anders kun je er nog een nieuw tonnetje aan zetten(aan de kabel) dus..bellen die vls jongens,super aardige lui,en zeer behulpzaam

Geplaatst: zo 29 jan, 2006 22:48
door mx jake
onder je fueltank, aan de zelfde buis als waar je boubine aan vast gemaakt is
zit een klein zwart kastje waar drie draadjes uit komen, maak dat stekkertje los, en de T.O.R.S is buiten bedrijf
je hoeft dan niks door teverbinden of af te knippen
en het kost niks

Geplaatst: zo 29 jan, 2006 22:56
door Ralph
Dan werkt het daar dus hetzelfde als bij de Blaster, dat was ook het stekkertje lostrekken en klaar. Het zijn ook dezelfde carbs...
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 15:14
door mikebike
Ralph schreef:Dan werkt het daar dus hetzelfde als bij de Blaster, dat was ook het stekkertje lostrekken en klaar. Het zijn ook dezelfde carbs...
alleen heb ik er lekker 2
(en 2x zoveel benzine verbruik

)
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 15:25
door SlOoT
Als de motor niet bovenin toeren wil komen dan kan het zijn dat de lucht/brandstof verhouding niet goed is. Haal gewoon ff die luchtfilter deksel eraf en kijk hoe ie dan loopt. Misschien dat ie niet voldoende lucht krijgt ?
Anders ff de boegie's controleren. ff op een recht stuk flink hard rijden, gas helemaal open. Dan contact uit zetten en koppeling in (wanneer je dus gas helemaal open hebt op lang recht stuk). Daarna de boegie's eruit en naar de kleur kijken. Licht/Wit = te arm, Donker/Zwart = te rijk, Bruin = goed.