Pagina 2 van 2
Geplaatst: vr 20 jan, 2006 18:48
door Blasty
Mijn blaster viel ook altijd stil op stationair, zelfs nadat tie perfekt was afgesteld. Iedereen zij dat 2-takt crossmotoren ook bijna nooit stationair bleven draaien.
Geplaatst: vr 20 jan, 2006 18:50
door kane
da's toch ni normaal ?

Geplaatst: vr 20 jan, 2006 18:58
door Vyrena
Volgens mij moet je dr dan grotere stationairsproeier inzetten? Of heb ik dat mis? Veel verstand van afstellen heb ik niet.
Heb je bij dat afspuiten wel de uitlaat en de luchtfilter afgedekt? Als daar water inkomt is het niet zo goed.
Mijn blaster loopt wel redelijk stationair, het is ook veranderd omdat ik dat zelf fijner vind, ik ben bang dat als ik een keer hard moet remmen dattie afslaat (heb ik al eens gehad, is niet zo fijn in een wedstrijd)

Geplaatst: vr 20 jan, 2006 19:06
door Steffen
Geplaatst: vr 20 jan, 2006 19:25
door berko
ja kzalt ke laten weten aan den dealer hij moet hem dan maar wa beter afstellen?
En bij het opstarten als hij koud staat,moek diene shok Volledig uittrekken en als hij dan draait een beetje terug duwen.en alst dan mee zit blijft hij draaien
Geplaatst: vr 20 jan, 2006 19:40
door JohnBeton
volgens mij gewoon je luchtfilter eens kuisen en luchtfilter olie op doen.
Eventueel carburator ook eens kuisen.
Afstellen zal niet nodig zijn als hij in het begin wel goed ging toen je nieuwe uitlaat er pas op stond.
Geplaatst: vr 20 jan, 2006 19:44
door tointjuh
bij mij valt hij ook naar een minuut stationair lopen uit
Geplaatst: vr 20 jan, 2006 19:44
door BULLET-PROOF
Ik heb er geen probleme mee !!!

Geplaatst: vr 20 jan, 2006 19:48
door berko
Nieuwe uitlaat,hij is volledig nieuw heb hem van vorige week.
Goede uitleg in verband met onderhoud daar bij tips en trucks(onderhoud).Goed gedaan.
Tzal wel aan mij liggen zeker,diene dealer zij daar wa van diene shok (voor het starten)toen hij hem bracht maar weet da nie meer zenne.
Geplaatst: vr 20 jan, 2006 21:45
door Vyrena
Normaal moet die (bijna) meteen lopen als je hem met de shoke aan aantrapt.
Geplaatst: za 21 jan, 2006 17:28
door Robby
berko schreef:aja,oeps maja vo diene ene keer kan da wel gene kwaad zeker,
En van da stilvallen,na 10uren moet hij ke binnen zal waarschijnlijk de mazouttoevoer war vergroten zijn zeker
hij zal de sproeier bedoelen.
En mensen, het is onozelheid de mensen die vertellen dat je motor barst van water... Moest je blok gloeirood zien en dan water dan zou je de stukken zien springen inderdaad. In de jaren ervaring die ik heb met 2takten heb ik dit nog niet weten gebeuren. is zever. het stilvallen op ralenti kan te maken hebben met beetje vocht onder de bougie,gaat na wat rijden wel over en ook waarschijnlijk omdat hij in rodage is en wat bijgeregeld moet worden.