m'n atv en quad
de eerste foto .. is ook niet van mij die heb ik oowk niet neee... maar hat ik op die site gezet waar ik me plaatjes op internet had gezet... maar degene die se erop ehb gezet vor me heb die er ook bij gezet
en die andere 2 zijn wel van mij ... al wil je et wetne kom je maar kijke !!!
en die andere 2 zijn wel van mij ... al wil je et wetne kom je maar kijke !!!
quad power !!
for live !!
for live !!
Neetointjuh schreef:is er dan verschil tussen een atv en een quad??Alfredo schreef:Maar hij heeft toch twee quads? 1 ATV en 1 quad, zoals in de titel staat.tointjuh schreef:de middelste en de onderste zijn NIET het zelfde!!! en als je denkt dat ze wel van jou zijn, wat is het merk dan?? ik weet het
Naar mijn taalgevoel wel. Bij een quad denk ik eerder aan een sportief model en bij een ATV aan een All Terrain Vehicle, iets waar je echt overal mee kan rijden (zoals de Grizzly ofzo)Frank mb schreef:Neetointjuh schreef:is er dan verschil tussen een atv en een quad??Alfredo schreef: Maar hij heeft toch twee quads? 1 ATV en 1 quad, zoals in de titel staat.
-
- Quadrunner
- Contacteer:
jawel...Frank mb schreef:Neetointjuh schreef:is er dan verschil tussen een atv en een quad??Alfredo schreef: Maar hij heeft toch twee quads? 1 ATV en 1 quad, zoals in de titel staat.
je hebt de algemene noemer : ATV (all-terrain-vehicle/alle-terreinen-voertuig)
en dan heb je de sportquads (vb.YFZ,TRX,...) en de Utilities (grizzly,kodiak)
er zijn ook nog de ATC's (vb.honda trike) All-Terrain-Cycle
de blauwe quad is een skyteam/skygo.. heb je in 50cc en 125cc
engine-addicted - Yamaha Rhino - RRC - www.vlaanderen4x4.be -