Beginner quad: Sport of Utility quad?
veel woorden... maar daden? hahaw0u73r schreef: kben nu ant spare voor honda trx 400
mischien is verhuizen naar België een optie??
anders, mja, ik zou sparen voor een (mischien 2dehands) Z400..
anders mischien 'ns zien voor een Warrior, die zal je in nederland wel rond dat bedrag vinden zeker?
Pure adrenaline attached with a license plate !
Verhuizen is niet echt een optie, wat dat betreft bevalt NL me toch iets te goed
Een Warrior is inderdaad ook wel een gave quad, maar toch dat schakelen he...
Dan is die KFX700 voorlopig toch nog m'n favoriet. In de toekomst maar eens een proefrit plannen, en ook een rit op een echte utility quad.
Een Warrior is inderdaad ook wel een gave quad, maar toch dat schakelen he...
Dan is die KFX700 voorlopig toch nog m'n favoriet. In de toekomst maar eens een proefrit plannen, en ook een rit op een echte utility quad.
Carpe diem!
-
- Quadfanaat
- Contacteer:
ikzelf heb een brute force en een goes 220 dus een atv en een sportquad,de goes 220 is automatiq met achteruit gaat goed vooruit,kan simpel met plaat geleverd worden,en kost amper 3950 euro!! komt van bombardier dus 2 jaar garantie en geen briel! zie foto topdesign
ik rij liever met de goes dan met de brute ,natuurlijk kan de brute veel meer,maar voor mee te spelen heb ik liever de goes ...
ik rij liever met de goes dan met de brute ,natuurlijk kan de brute veel meer,maar voor mee te spelen heb ik liever de goes ...
-
- Quadrider
jamaar schakelen...
wéte wa da ik denk (en zeer zeker van ben) dast is dat ge gewoon nog NOOIT met een schakelquad of brommer ofzo gereden hebt.
en dan DENKT ge da ge da niet ga kunnen
WEES IS NE VENT!!! das begot een uureke oefenen, en je bent ermee weg!
en je bent een student, nu ga je me niet wijsmaken, dat je 't geld hebt voor een KFX700 éh
hou 't mischien nog maar ff bij een Blaster, of anders bij een Warrior/Z400
wéte wa da ik denk (en zeer zeker van ben) dast is dat ge gewoon nog NOOIT met een schakelquad of brommer ofzo gereden hebt.
en dan DENKT ge da ge da niet ga kunnen
WEES IS NE VENT!!! das begot een uureke oefenen, en je bent ermee weg!
en je bent een student, nu ga je me niet wijsmaken, dat je 't geld hebt voor een KFX700 éh
hou 't mischien nog maar ff bij een Blaster, of anders bij een Warrior/Z400
Pure adrenaline attached with a license plate !
TonyB
Dit was ook mijn favoriet, wil hem niet meer missenTonyB schreef: Dan is die KFX700 voorlopig toch nog m'n favoriet. In de toekomst maar eens een proefrit plannen, en ook een rit op een echte utility quad.
Make my day !
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
Kawa KFX700 Limited Edition Lava (verkocht)
-
- Quad Master
Re: TonyB
ik doe hem ook nooit meer weg,Smurf schreef:Dit was ook mijn favoriet, wil hem niet meer missenTonyB schreef: Dan is die KFX700 voorlopig toch nog m'n favoriet. In de toekomst maar eens een proefrit plannen, en ook een rit op een echte utility quad.
had er aan gedacht om hem weg te doen, maar een beestig ritje op het parcour van Helecine overtuigde me dat de kfx700 meer in zijn mars heeft dan gedacht
-
- Easy Quadrider