Pagina 2 van 3
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:16
door Fre530D
Valt daar 140-150 km/u op te rijden zonder dat hij onstabiel wordt?
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:18
door Hanzie
is zelfmengen, dat is wel een nadeel want je moet zorgen dat je olie bij hebt of dat je ergens gaat tanken waar een winkeltje open is. zuipen doet hij wel enorm... ligt er natuurlijk wel aan hoe je ermee gaat rijden maar een banshee daagt uit om hard te rijden
als je naar een goede dealer gaat ruil je gewoon je yfz in tegen een banshee en klaar is kees (of Fre530D)
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:19
door Vyrena
Dat je na 2 uur je motor al moet reviseren ligt denk ik niet aan de yfz zelf, dat is gewoon een goede quad. Anders zou iedereen dat toch hebben.
Ik zou het zonde vinden als je die yfz weg doet, is echt een heel mooi ding, en je hebt er veel tijd (en geld) ingestoken.
Ik ben niet zo laaiend over een banshee, een yfz vind ik lekkerder zitten enzv.
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:21
door Fre530D
Mooier vindt ik de YFZ ook wel maar een Banshee heeft gewoon iets, iets HAAAARRRRDDDD
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:23
door kane
je hebt gewoon pech gehad
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:27
door Dutje#82
ik zeg je pm me heb wel iets voor jou
grtzzz
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:31
door Fre530D
je hebt gewoon pech gehad
Ja dat weet ik maar nu moet ik hem weer binnenbrengen, was dit een Banshee dan kon ik de piston enzovoort zelf vervangen zonder me moeten zorgen te maken over : heb ik de ketting wel juist gelegd op nokkenassen, zitten de olieschraapringen en segmenten wel juist, dit is bij een Banshee gewoon veel simpelder hoop ik
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:33
door Hanzie
Vyrena schreef:Dat je na 2 uur je motor al moet reviseren ligt denk ik niet aan de yfz zelf, dat is gewoon een goede quad. Anders zou iedereen dat toch hebben.
Ik zou het zonde vinden als je die yfz weg doet, is echt een heel mooi ding, en je hebt er veel tijd (en geld) ingestoken.
Ik ben niet zo laaiend over een banshee, een yfz vind ik lekkerder zitten enzv.
tja wat vyrena zegt is ook helemaal waar. ik ben ook verliefd op yfz, daarom is dit mijn 2de al.
1tip: als je dan toch een andere wil, koop gewoon een nieuwe, als je dan toch geld gaat uitgeven kan je beter iets meer uitgeven en dan ben je de eerste die ermee rijdt. als je ziet wat banshee tweedehands nog kost dan kun je beter een nieuwe kopen, zoveel verschil zit er niet in.
en als je toch een tweedehands zoekt weet ik nog een goedkope speer van een banshee staan, wit rood.
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:38
door Fre530D
Hanzie schreef:als je toch een tweedehands zoekt weet ik nog een goedkope speer van een banshee staan, wit rood.
Stuur eens wat fotos specs en prijs AUB
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 21:39
door Hanzie
komt in orde
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 22:06
door Frank MB
En dat geluid van een 2 takt lijkt hard, maar ik hoor mijn 2 takt amper tussen al die viertakten op het circuit.
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 22:44
door Teunie
Er is weinig in te brengen tegen het brute geweld van een licht getunede Banshee...echt een kanon en betrouwbaar mits je er goed mee omgaat.
Eigenlijk is er in dit topic al voldoende over gezegd. Ik vergelijk de Banshee altijd met een F1-wagen. (geluid en prestaties komen erg dicht in de buurt
)
Op vlak terrein met voldoende grip zal de Banshee vrijwel elke quad achter zich laten, voor MX natuurlijk minder geschikt.
Als je YFZ na 2uur al naar de vaantjes is dan moet de schuld niet gezocht worden bij de betrouwbaarheid van de quad zelf maar eerder bij de revisie...
Verder zijn de nieuwe banshees NIET meer te homologeren naar mijn weten. Jonge 2de hands kopen dus.
Geplaatst: ma 30 jan, 2006 22:51
door Banshee-Boy
Teunie schreef:Er is weinig in te brengen tegen het brute geweld van een licht getunede Banshee...echt een kanon en betrouwbaar mits je er goed mee omgaat.
Eigenlijk is er in dit topic al voldoende over gezegd. Ik vergelijk de Banshee altijd met een F1-wagen. (geluid en prestaties komen erg dicht in de buurt
)
Op vlak terrein met voldoende grip zal de Banshee vrijwel elke quad achter zich laten, voor MX natuurlijk minder geschikt.
Als je YFZ na 2uur al naar de vaantjes is dan moet de schuld niet gezocht worden bij de betrouwbaarheid van de quad zelf maar eerder bij de revisie...
Verder zijn de nieuwe banshees NIET meer te homologeren naar mijn weten. Jonge 2de hands kopen dus.
ik meen dat er binnekort nog 5 banshee s ergens binnekwamen met hologatie ben er nie zeker van hè
Geplaatst: di 31 jan, 2006 19:38
door home_tuning
gelijk je zelf zegt, je doet veel baan, je wil iets makkelijk van mechaniek om er zelf aan te kunnen werken
beetje de aandachtspunten in de gaten houden, en het blokje laat je nooit in de steek!
Een banshee is een quad die al 18 jaar (!) op de markt is zonder enige wijzeging van yamaha uit, dus denk wel dat het daar goed zit!
Geplaatst: di 31 jan, 2006 19:47
door Fre530D
Hey,
Wat mag een Banshee met homologatie, nieuwe, van modeljaar 2005 nog kosten?
GRTZ
Fre