Pagina 2 van 3
Geplaatst: di 07 feb, 2006 19:55
door Ralph
In Amerika zijn een aantal specialisten die dat wel voor je kunnen doen.
Geplaatst: di 07 feb, 2006 21:14
door blaster200
hij heeft toch al een nieuwe maar t zal wel een mooie quad worden
Geplaatst: di 07 feb, 2006 21:26
door mx jake
wat is het verschil tussen een hot-rod krukas en een gewone???
Geplaatst: di 07 feb, 2006 21:31
door keesie
mx jake schreef:wat is het verschil tussen een hot-rod krukas en een gewone???
ik geloof iets langere drijfstang, slag hetzelfde dus maar compressieverhouding ietsie omhoog.

maar HotRod is ook een merk, dus kan ook standaard slag zijn.
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 20:59
door home_tuning
zijn dezelfde krukassen of standaard, altans van maten toch, enkel beetje beter uitgevoerd dan de standaard exemplaren ( hoop ik toch)
een verbetering is allesinds al dat ze rubberen ringen rond lagers doen, ipv die vervelende pinnetjes standaard, die gedoemd zijn om af te breken, met als gevolg dat het lager dan in carter zit mee te draaien (dit was gelukkig nog niet het geval maar ken mensen bij wie dit is gebeurd)
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 21:04
door doubletracing
hola aan zware werken bezig

ziet er goed uit

Geplaatst: wo 08 feb, 2006 21:04
door blaster200
dan kan je een nieuw carterdeel kopen als die begint rond te draaien

Dus die nieuwe zal wel een stuk beter zijn

Geplaatst: do 09 feb, 2006 21:20
door keesie
Ralph schreef:In Amerika zijn een aantal specialisten die dat wel voor je kunnen doen.
ik denk veeeeeel dichterbij

Geplaatst: do 09 feb, 2006 23:20
door Ralph
Jwoa zal ook wel dichterbij kunnen

Maar wat ik nog weet is dat Daan hard heeft moeten zoeken naar een bedrijf die het aandurfte, waarom weet ik ook niet, maar heel veel hadden er geen zin in ofzoiets.
Geplaatst: vr 10 feb, 2006 19:33
door home_tuning
het is gewoon een kl"tewerk, en er kruipt enorm veel tijd in, en ik zeg het het is trekken, wringen en kloppen, hard kloppen, als je dit moet doen voor een klant en dan ook nog eens nieuwe lagers steken, kom je ook al aan een aardig bedrag, wat dan bij de klant vreemd overkomt, want hij heeft tenslotte dezelfde krukas terug, en je weet ook nooit in hoe ver het goed gedaan hebben...
Ik werk in een bedrijfje dat moteren reviseerd, mijn baas wou het doen als de prijs van een nieuwe krukas absurd was, en dit was niet het geval

, dus ander en beter

!
Geplaatst: vr 10 feb, 2006 19:50
door keesie
Ralph schreef:Jwoa zal ook wel dichterbij kunnen

Maar wat ik nog weet is dat Daan hard heeft moeten zoeken naar een bedrijf die het aandurfte, waarom weet ik ook niet, maar heel veel hadden er geen zin in ofzoiets.
had je mijn ff moeten bellen

Geplaatst: ma 27 feb, 2006 19:39
door home_tuning
heb beetje verder kunnen werken aan mijn blok, zit nu samen op de cilinders na, en nog mijn klok vd versnellingssplaten monteren en blokje kan eronder, en dan maar hopen op wat beter weer!
hier enkel nogmaar schakelwals gemonteerd
krukas erbij
primaire en secundiare versnelling in harmony met het geheel
hier zie je het verschil tussen een originele- en originele shiftstar (de ori heeft hogere toppen en zal minder makkelijk schakellen)
de volgende foto's zal hij (hopelijk)af zijn!
Geplaatst: ma 27 feb, 2006 20:15
door keesie
Jupiler

Geplaatst: di 28 feb, 2006 09:04
door tuumke
Mooi project !
Geplaatst: di 28 feb, 2006 19:35
door home_tuning
keesie schreef:Jupiler

ben op sponsering aant hopen daarmee
nee had het echt niet door, maar dat zien ze toch allemaal rap hoor moet ik zeggen
