Pagina 2 van 2
Geplaatst: di 07 feb, 2006 23:03
door yfz-450 king of the quads
volgens mij kan hij beter een neiuw blok kopen ziet er niet goed uit
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 08:52
door No Limit W-tec
FOR FUN schreef:Nicolas, Patrik van Piranha racing vertelde mij dat zij hun zuigers van HUN yfz elke 21u vervangen,ze hebben zelfs een speciaal uurtellertje geplaatst om het in de gaten te houden.
Hoe vroeger hoe beter, maar 21 vind ik nu wel heel vlug. Beneden de 50 uur nog nooit geen problemen gehad
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 10:37
door JohnBeton
als je maar wat op de baan rijd en af en toe wat veldwegen en plantages, moet je dan ook de piston vervangen om de 50u ?
Lijkt me zo snel...
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 11:04
door No Limit W-tec
Zeker als je veel op de baan rijdt. Ze zien meer af op de baan doordat ze dan constant in hoge toeren zitten. Op parcours is dat constant optrekken maar wordt bièle minder belast dan op de baan.
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 12:53
door Dutje#82
staat bièle in de vandaele ?
grtzzzzzz
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 14:03
door No Limit W-tec
Als ik drijfstang zet begrijpt de helft het niet...
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 14:50
door Vyrena
Biele (of wat dan ook) heb ik nog nooit gehoord. Drijfstang wel.

Jullie zeggen ook reedvalve (op z`n belgisch) voor membraam geloof ik.
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 15:06
door Dutje#82
idd vy !
@ niko : niet slecht bedoeld hoor
grtzzzzz
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 16:51
door speedfreak
dus met men raptor 700 moet ik me daar toch allemaal geen zorgen om maken???? als ik nu een yfz had wel.
Geplaatst: wo 08 feb, 2006 16:52
door doubletracing
heb altijd gehoord dat de biele de schelp was tussen de drijfstang en de krukas.dit klopt dan niet??