![Wink ;-)](./images/smilies/icon_knipoog.gif)
Ik ben 15, heb nu twee jaar een quad en als ik 16 wordt ga ik me een RS50 halen hoogstwaarschijnlek zodat ik op de baan kan rijden
Tuurlijk rij ik daarmee. We zetten die op de aanhangwagen en gaan naar een cross circuit. Ik rij er ook competitie mee maar dat is waarschijnlek iets waar je nog niet aan moet denken. Het is een yamaha warrior, standaard is dat 350cc. Mijne is wel getuned en alles, heeft nog weinig met die te maken wat je op de yamaha site zal zienNoFear schreef:@ Mika: Rijd je dan al op die quad of niet? En wat voor quad heb je precies?
Mooi in een lijn lopen wat betreft dergelijke basiswetten is toch nog altijd het veiligste. Dit gefoefel kan aanleiding geven tot ernstige problemen die een nadelige uitwerking op je werk of je verdere leven kunnen hebben.L.D. schreef:Dat maakt toch niet zoveel uit of je nu 18 bent of niet... Als er een nummerplaat en homologatie kit op zit en je draagt een helm EN je rijdt niet te hard, gaan je ze niet laten stoppen hoor... Normaal gezien rij je toch meer offroad met een quad hé... Als ze je dan toch wille late stoppe, rij even een bosje in ofzo hé